2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میدونم خییییلی بدجنسم ولی معیارم برا ازدواج همین بود نمیتونم دروغ بگم اول از همه پولش .دومم اینکه اون منو بیشتر دوسداره تا من اونو .بنظرم همین دودلیل کافیه برا موندن باهاش .

مهربونه در حدی ک ی شب تب کردم شدئد پاشویه داد منو تبمو اورد پایین بخدا خیلی مرد خوبیه اصن موندم چیکار کردم خدا بم دادش 

نگاش میکنم انقد جذابه واسم دلم میریزه 

خدایا دمت گرم اگه تو خونه مامان و بابام همیشه دعوا و بدبختئ بود حداقل از شوهر شانس دادی 

خدایا پناهم باش جز تو پناهی ندارم ♥♥♥♥♥♥♥تیکر هدفمه 

خدا ترسه


آدمی که از خدا بترسه بنده ی خدا رو اذیت نمیکنه

عزیزی که نوشتی اگه مخالفمی ریپلای نکن، بیزحمت اینم بگو اگر مخالفتم دقیقا چیکارت کنم بزرگوار؟😀😀😀😀 اون چیزی که شما مینویسی و کسی ریپلایت نمیکنه چیزیه که توی دفترچه خاطرات داخل میز دراورت نوشتی نه توی بخش "تبادل نظر" یه سایت عمومی😛

مهربونه.درکم میکنه.تو همه کارا باهم مشورت میکنیم,هیچکس حق نداره از من پیشش حرفی بزنه,دعوا نمیکنه باهام به هیچ وجه(موقع عصبانیت با حرف حل میکنه داستان رو).روراسته باهام

و خیلی چیزای دیگه

هیچ رویایی به پای بیداریم با ❤تو❤ نمیرسد.... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز