2737
2739
عنوان

چجوری از لپ تاپم مواظبت کنم که خراب نشه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 21 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همون کول پد بهش میگن داشته باشه بهتره اگه کار سنگین باهاش میکنی 

چنده قیمتش  ؟ 

سفارش تایپ ، ترجمه ، پایان نامه و Spss پذیرفته میشود... عکس بفرست، صدا بفرست ، تایپ شده تحویل بگیر  
2728

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام کار با لپ تاپ از فن آن صداهای مختلفی به گوش شما برسد. این صداها در برخی موارد طبیعی است اما در بیشتر موارد به دلیل داغ شدن بیش از حد دستگاه است. اگر احساس کردید شدت بیشتری پیدا کرده و برای شما اذیت کننده شده است، وقت آن رسیده که فن را تعویض کنید
باز گذاشتن برنامه های مختلف

اگر هنگام کار با کامپیوتر، برنامه های زیادی را به طور همزمان باز گذاشته باشید، پردازشگر و حافظه سیستم شما، برای اینکه تمامی این برنامه ها به درستی عمل کنند، بیشتر کار کرده و این باعث می‌شود که در سیستم حرارت و گرمای بیشتری ایجاد شود و فن‌های لپ تاپ نیز سریع‌تر عمل کنند تا جریان هوای خنک ورودی را برقرار کرده و هوای گرم تر را به بیرون هدایت کنند.

بهتر است در این مواقع برنامه‌های سنگین را ببنید. بعد از این کار، ، فن دستگاه شما باید پس از گذشت چند دقیقه صدای کمتری داشته باشد.
گرد و غبار
یکی از دلایلی که باعث می‌شود فن دستگاه به خوبی کار نکند، وجود گردوغبار داخلی لپ تاپ است. این گردوغبارها باعث می‌شود که عملیات تهویه و چرخش فن به خوبی انجام نشود و هوای گرم برای خروج دچار مشکل شود.
ادامه مطلب رو در لینک زیر ببینید   
https://a4baz.com/blog/how-to-reduce-laptop-fan-noise.html


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز