2777
2789
عنوان

راهنمایی انتخاب شغل

269 بازدید | 24 پست

سلام به همگی وقتتون بخیر ببخشید یه راهنمایی ازتونومیخواستم من دنبال کار میگردم اول یه نفر بهم کار تو مهد رو پیشنهاد کرد که دوره هاشو ببینم و بعد مشغول بشم یه نفر دیگه دستیار دندانپزشکی که دوره ببینم الانم یه نفر عکاسی رو بهم پیشنهاد کرده که از علایق من هست عکاسی ولی چم و خمش رو بلد نیستم و میترسم اموزش ببینم و بعد به دردم نخوره کار برام پیدا نشه میشه راهنماییم کنید که کدوم یکی از اینا به درد بخور هست واسه کار واقعا خسته شدم نمیدونم چیکار کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کار تو مهد خیلی علاقه و صبر میخواد،حقوق دوستمم اونقدرا نبود.

دستیار دندون پزشکی و نمیدونم.

عکساسی هم خیلی باید تلاش کنی و بعنوان حقوق اصلی نمیشه بهش تکیه کرد بیشتر یه حقوق کمکی و علاقست.تجهیزاتشم گرونه.

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

مهد که پول درست حسابی نمیدن دستیار دندانپزشکی که خسته کننده است البته اگه پزشک معروفی باشه اکه معروفم نباشه که کسل کننده است عکاسی بهتر بعدا برا خودتم میتونی کار کنی بهتر بری اتلیه های شهرتون بپرسی ببینی کاراموز نمیخوان دوستم اینحوری هم مفت یاد گرفت هم بعدش همون جا مشغول شد البته تایم کاریشون زیاد بود ولی هم حقوقش بد نبود هم الان به فکر سرمایه است تا برا خودش کارکنه

الان مهد بازار کارش بهتره و بیمه تم میکنن..البته اگه علاقه داری و میتونی با محبت با بچه ها کار کنی

پول ی دوربین خوب پس انداز کن

عکاسی هم حتما برو

اتفاقا عکاسی از اون شغل هایی که میشه تا ردیف شدن کارت ی شغل دیگه م داشته باشی

خدایا فراوانی و برکت و سرسبزی به سرزمینم عطا کن سرزمینی شاد و آباد و غنی از اخلاق آرزومه

چرا امروز همه تاپیک کار میزنن اخه  

دیدین ادم وقتی با یه چیزی درگیره همش جلو چشمشه!!!!اخه چرا!!!

لعنت# به بیکاری

الهی سوسک شین که موهاتونو چتری کوتاه میکنید بهتون میاد،من یه بار چتری کوتاه کردم شبیه اسب های کالسکه شدم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز