2789
چطوری درست میکنن مراحلشو میگی

پیاز رو رنده میکنم(البته تو شمال سیر هست به جای پیاز که من بخاطر بوش دوسندارم) بعد تفت میدم طلایی رنگ که شد ادویه(زردچوبه، فلفل،نمک، پودرکاری، رب گوجه) رو اضافه میکنم بعد مرغها رو اضافه میکنم و کمی تفت میدم، یه فنجون آب اضافه میکنم و میزار جوش بیاد، بعد رب انار رو داخل آب ولرم حل میکنم و بهش اضافه میکنم میزارم جا بیفته و بپزه آخر سر هم مرغ رو سرخ‌میکنم

منم طبق معمول گفتم شوهرم غذا بخره برام چون طبق معمول حال ندارم بخاطر بارداریم مشکل اینجاست سیر نمیشم ...

عزیزم چند وقتته؟ من دوماهمه همش زیر دلم یه دردی داره کمرمم کوفتش درد میکنه

یه خانومخونهدارانشاءاللهبهزودیباردارمیشم🫄🏻👌😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

باقالی قاتوق با مرغانه .ولی به جای لوبیا کشاورزی باقالی سبز ریختم تلخ شده به زور خوردمش🤷

هر کس به اخلاق گندی داره دیگه ولش کن مهم ذهن خوومه که اروم و خالی باسه اینقد فکر و خیال میکنم فردا سکته کنم ببفتم کی میاد یه لبوان اب بده دستم والا

فریال جان شوخی بود عزیزم . بهترین غذاها برای تو باشه.   قدیما که مامانا خسته بودن  از کار روزانه  بچه میگفت گشنمه . مامانه میگفت کوفت بخور خخ مامانش بیادب بوده ۰😁🌸🌸🌸

پیاز رو رنده میکنم(البته تو شمال سیر هست به جای پیاز که من بخاطر بوش دوسندارم) بعد تفت میدم طلایی رن ...

الان میرم منم درست کنم 😜😜😜😜😜😜

 لطفا برای  مامان  شدنم  یه صلوات بفرستید. الهم  صل  علی  محمد و آل محمد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز