2777
2789
عنوان

بارداري

108 بازدید | 17 پست

سلام خانوماي عزيز.

بعد از نه هفته ديشب خبر بارداريم رو ب خانواده شوهرم دادم.خوشحال شدن خيلي.اما ديگه به همه گفتن ك باردارم.

بنظرتون زود نبود الان گفتم؟؟

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

من تا مثبت شد گفتم

💛هر چه هست از برکت خداست💛 امام زمان (عج) عیدیمو داد ؛ شب نیمه شعبان فهمیدم مامان شدم 😍 کوچولومون بیمه ی امام رضا جانه 🌸 یه صلوات برای سلامتیش بفرستید 🌸ممنوووون  ....... امیرعباس جانم  روز ولادت حضرت زینب و آغاز سال نوی میلادی بدنیا اومد ❤❤❤
من تا مثبت شد گفتم

جدي؟

پس من نه هفته خوب خودمونگهداشتم🤗

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تا مثبت شد گفتم  چقدر خوب دیر گفتی

مباركه عزيزم.

واي منو شما تيكر بارداريمون مثل همه💋💋💋💋

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

اشتباهه زود گفتن الان من هفته پنجم هستم هفته پیش گفتم ولی الان سه روز افتادم به خونریزی برام دعا کنی ...

ب دلت بد راه نده انشالله چيزي نميشه

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

اشتباهه زود گفتن الان من هفته پنجم هستم هفته پیش گفتم ولی الان سه روز افتادم به خونریزی برام دعا کنی ...

منم بار بعدی ک حامله بشم.قسم خوردم تا۵ ماه نگم

آی ام کورد❤آنگاه که ناامیدی بر جانتــ پَنجه افکنده و رها نمیشوی..به من امیدوار باش.(زمر/53)
[QUOTE= 93709465 ]خوب الان نی نی تو داری؟؟[/QUOTE] اره اما خونریزی دارم دکتر گفت ۵۰درصد احتمال سقط ...

منم سه روز لکه بینی دارم اصلا دکتر نرفتم

هر چی خدا صلاح بدونه نگران نباش عزیزم

شوهرم میگه زندگیمونو نی نی سایت خراب میکنه   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز