2777
2789
عنوان

ميرم ايستاگرام واقعا نا اميد ميشم

| مشاهده متن کامل بحث + 826 بازدید | 83 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینستا چیه بابا. من که ندارم. یه خواستگارم داشتم که اونم اینستا نداشت، به خاطر همین انقدر ازش خوشم ا ...

شوهر منم نداشت بدبخت خودشو جر داد تا من حذف كنم و نكردم الان از لج من نصب كرده

تو کوثر هر طبقت سیصد متره ؟؟؟؟؟چقد لاکچرین شما بعد به حیاط صدمتری میگی نقلی ؟؟😄😄 الان 5 میلیارد حد ...


😂😂مشهدی؟نه لاکچری نیستیم بابا عادی ایم 😐کم دیگه ۱۰۰ متر خونه مادرشوهرم قصر برای خودش نمیدونم واقعا ۵میلیارد 😐

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
یه تاپیک بیشتر نداری که..نگران نباش😂

من همه میشناسن حرف هام به شدت بو دار بوده🤦🏼‍♀️

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
شوهر منم نداشت بدبخت خودشو جر داد تا من حذف كنم و نكردم الان از لج من نصب كرده

وای وای چه کاریه، خب حذف کن. پای اون بیچاره رو هم باز کردی. من که خیلی بدم میاد از اینستا، شده مرکز فساد و افسردگی

 خیلی 
😂😂مشهدی؟نه لاکچری نیستیم بابا عادی ایم 😐کم دیگه ۱۰۰ متر خونه مادرشوهرم قصر برای خودش نمیدونم واقع ...

اره مشهدم نگو اونجا خونه ها خیلی گرونه. خونه مادرشوهرتم همونجاس؟؟ شما ک این خونه رو داری به خونه مادرشوهرت میگی قصر ببین خونه  اون چیه 

چراکشتیش؟؟؟خیلی حرف میزد،یعنی چی میشه بیشتر توضیح بدی؟؟؟.                                        خیییلی حرف میزنی...

اوناهم مشكلات خودشونو دارن(كه ايشالا نداشته باشن)

بعدم خيليها تبليغ ميگيرن و از طريق پيجشون درامد دارن،مجبورن يجوري زندگيشونو جذاب نشون بدن كه فالووراشون بره بالا كه هي تبليغ بگيرن


میدونم عزیزم  دارم تند تند تایپ میکنم  کارت اصلا قشنگ نبود

خو تند تند تایپ نکن مگه اینجا قراره کاپ بدن گلللممم!

بعدشم من گفتم لابد متوجه نشدی گفتم بگم بخندی 🙂

بی_جنبه_نباشیم# 😐

منصفانه تر این بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را میداد...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز