2789

چي خواست ازت؟؟؟نفهميدم

با توكل ب خدا تا چند وقت ديگه يه پسر سالم و چشم ابي سفيد برفي و موطلايي منو مامان صدا ميكنه😍😍😍اخ كه نفسه اون لحظه😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️               📎📌دانشجوي انصرافي مامايي📎📌درحال يادگيري زبان انگليسي و اسپانيايي ولي تو انگليسي حرفه اي ترم😛📌📎عاشق يادگيري و كدبانوگريم😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون غذا درست کردن و ب خودت رسیدن واسش مهم نبوده بعد چند روز ک اومده رابطه میخواسته 

ولی اصلا حق نداشته کتک‌بزنه

کاربرقدیمی هستم والا😆تیکربارداری نیست هدفمه

زیادی بش رو دادی فک کرده خبریه 

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  
شوهرم چند روزی نبود منم حسابی به خودم رسیدم ارایشگاه رفتم خونه رو مرتب کردن غذای خوب درست کردم وقتی ...

به ما که رسید وا رسید؟؟؟؟؟؟؟میزدی دهنشو جر میدادی

میگفتی مگه اومدی کاباره که به تو خوب سرویس نمدم.میرفتی تو پذیرایی پیش بچت میخابیدی.محل سگ نمدادی.موندی کتکتم بزنه؟؟

اگه ازم بپرسن مهم ترین چیزی که توزندگی یادگرفتی چیه؟میگم اگر هرجای زندگی حالت با کسی یا چیزی خوی نبود ترکش کن...میگم هیچ چیزی توزندگی مهم ترازحال خوبت نیس...
خوب بهش میدادی،،،بیشتر کتک خوردن خانمها بخاطر لجبازی و زبون درازیشونه

كاش قطع دسترسي بشي  

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیافتد✨رویا ببارد🌦دختران برقصند💃 قند باشد🧁بوسه باشد💋خدا بخندد🤍به خاطر ما که کاری نکرده‌یم💚🤞🏻من تا آن روز چشم به در خواهم دوخت🕊
خوب بهش میدادی،،،بیشتر کتک خوردن خانمها بخاطر لجبازی و زبون درازیشونه

يني چي؟؟؟؟؟؟اختيار بدن و سلامتيشم نميتونه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با توكل ب خدا تا چند وقت ديگه يه پسر سالم و چشم ابي سفيد برفي و موطلايي منو مامان صدا ميكنه😍😍😍اخ كه نفسه اون لحظه😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️               📎📌دانشجوي انصرافي مامايي📎📌درحال يادگيري زبان انگليسي و اسپانيايي ولي تو انگليسي حرفه اي ترم😛📌📎عاشق يادگيري و كدبانوگريم😍😍😍
خوب بهش میدادی،،،بیشتر کتک خوردن خانمها بخاطر لجبازی و زبون درازیشونه

رسما حالم بد شد از این حرف چرتی که زدی حالت خوبه؟!!!!

لوئیز:ما داریم بچه دار میشیم.ویرجیل:شوخی میکنی!نه. من رفتم دکتر. این هدیه کریسمس من به توئه.اما تموم چیزی که من لازم داشتم فقط یک کراوات بود!😞

بگو گی نخور سلامت من مهمتر از حال کردن توعه احمق 😕 

یک خیابان کرده مجنونم🌷 تو می دانی کجاست؟/ آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست 🌷یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان 🌷 هست آنجا جای پای مهدی صاحب زمان🌷 یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین🌷 یک طرف قبر ابوالفضل یک طرف قبر حسین 🌷کاش در بین دو شاهد عمر پایان می گرفت🌷 کاش جانم را اجل در آن خیابان می گرفت 😢
كاش قطع دسترسي بشي    

دقيقا چقد بيشورن بعضيا 

با توكل ب خدا تا چند وقت ديگه يه پسر سالم و چشم ابي سفيد برفي و موطلايي منو مامان صدا ميكنه😍😍😍اخ كه نفسه اون لحظه😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️               📎📌دانشجوي انصرافي مامايي📎📌درحال يادگيري زبان انگليسي و اسپانيايي ولي تو انگليسي حرفه اي ترم😛📌📎عاشق يادگيري و كدبانوگريم😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا و نذر

saray65 | 9 ثانیه پیش

تعلیق

amir__doctor | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز