2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نزنم؟من خیلی دوست دارم بزنم خواهرام میگن نزن

لبات نازک نیست حالتشون  قشنگه یه سوال چقدر ه هزینه تزریق ژل من خیلی دوست دارم انجام بدم

خدایا شکرت خیلی دوست دارم از اینکه بهترین رفیقمی💜

فقط خط لبتو تو لبت زدی کوچیک شده لبت 

خط لبتو هم خط دور لبت بزن قشنگ ب سمت بیرون 

دور خط لبتم باز اگ مواد سفید بزنی کلی لبت حجیم و خوش فرم دیده میشه

❤من به این که خدا دعاهای شماهارو قبول میکنه شکی ندارم❤لطفا برای مادر شدن منم دعا کنید 😔  ب امید اون روزی که تیکربارداریمو بزنم☹☹☹
فقط خط لبتو تو لبت زدی کوچیک شده لبت  خط لبتو هم خط دور لبت بزن قشنگ ب سمت بیرون  دور خط ...

مرسی عزیزم امتحان میکنم ببینم چجور میشه

بی من نتوانی این خط و نشان  

[QUOTE=93343096]میشه عکس بزاری و زود برداری ببینم چ شکلی شده☺[/QUOTبخدا عکس تو گوشیم ندارم الانم تو تاریکی دراز کشیدم خیلی لب تغییر نمیکنه ولی خوش فرم میشه وقتی آرایش کنی .اگه بخای خیلی برجسته بشه باید سه چهار سی سی بزنی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز