2789
عنوان

خروس مادرشوهرم بهم حمله کرد😲

| مشاهده متن کامل بحث + 725 بازدید | 31 پست

وای خدا😂😂😂😂

همسایه ماهم یدونه خروس وحشی داشت شبا تاصبح صدا سگ میداد نمیذاشت همسایه هابخوابن روزاهم که همه رودنبال میکرد

بهش میگفتن خروس نگهبان


چه جوری عطرهای مردونه و زنونه رو از هم دیگه تشخیص میدید؟ من نهایت بتونم فرق بین عطر مشهدی رو با بوی عن تشخیص بدم  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مطمعن با زیر دست مادر شوهرت بوده اون نشونش داده بهت بپره😂😂😂😂


😂😂😂😂😂وای نگو اینجوری

مادرشوهرم ماااااهه قربونش برم❤

برای اینکه منم نی نی دار بشم دعا کنید. خدا حاجت قلبی همتون رو بده

😂 تا حالا امان از  دست مادرشوهرا بود حالا خروس مادرشوهر هم اضافه شد به کلکسیون نی نی سایت 😂 

این خروس حقشه که واسه شام نوش جانش کنید 😜😁

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

وای خطرناکه یهو میزنه چش و چال یه بچه ای چیزیو ناکار میکنه

خواهر شوهرم با شلنگ و جارو خوب از خجالتش دراومد😃😃

برای اینکه منم نی نی دار بشم دعا کنید. خدا حاجت قلبی همتون رو بده

واااای من اینقدر میترسم اگه جات بودم درجا جیشو زده بودم  منم یبار کوچیک بودم رو نردبان خونمون که خیلی بلندم بود اون پله بالااا نشسته بودم داشتم خیار میخوردم یهو یچیزی رو هوا دیدم که پرید خیارمو گرفت  خروسه وحشیمون بود. من نمیفهمم چرا همچین موجوداتیو نگه میدارن تو خونه. 

توطئه مادرشوهرت بوده، به خروسه خط داده بوده که به تو حمله کنه 😁😁

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...

خروس.آموزش‌دیده .مادرشوهر.#  ‍ 😁

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

واااای من اینقدر میترسم اگه جات بودم درجا جیشو زده بودم   منم یبار کوچیک بودم رو نردبان خونمون ...

با خودم فک میکردم اگه حامله بودم فورا سقط میشد😭😭

برای اینکه منم نی نی دار بشم دعا کنید. خدا حاجت قلبی همتون رو بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

استرلوژی

zahraa_7_9 | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز