خدایا تا تو کنارمی نمیترسه دلم...بمون پیشم مثل هر ثانیه از زندگیم ک بودنت رو واضحتر از هر بودنی حس کردم...مرسی ک بهم فرصت زندگی کردن،عاشق شدن،بچگی کردن و بزرگ شدن دادی...خدایا بابت همه نعمتهایی ک دادی و ندادی شکرت😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولی فقط ۸ نفر بودن که حتی با شنیدن جواب منفی هم کوتاه نیومدن و حدود ۲ یا ۳ سال فقط ماهی یبار زنگ میزدن و سر میزدن تا شاید بابامو راضی کنن !
خدای مهربونم ، بخاطر همه اتفاقهای خوبی که به زودی واسم رقم میزنی ممنونم ! من به تو و توانایی هات ایمان دارم ، پس نگران هیچ چیز نیستم ! خودم و بدستت سپردم مواظبم باش😘
من زنی ۲2 ساله ام که به انتخاب اینجانب۱۶سالگی مزدوج شده و در۱۷سالگی خدا به وی فرشته کوچولویی عطا کرده و من مادردختری به نام سِودا شدم و درحال حاضر وظیفه زندگی بخشیدن به هدیه دوم خدا رو به پایان رسانده و پرورش گل پسری به نام سام را به عهده دارم😎💪🏻