2789

فکرکنم8یا7تا...18سالگیم ازدواج کردم

خدایا تا تو کنارمی نمیترسه دلم...بمون پیشم مثل هر ثانیه از زندگیم ک بودنت رو واضحتر از هر بودنی حس کردم...مرسی ک بهم فرصت زندگی کردن،عاشق شدن،بچگی کردن و بزرگ شدن دادی...خدایا بابت همه نعمتهایی ک دادی و ندادی شکرت😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خیلی خواستگار داشتم

همین الانم با یه بچه نه ساله دارم


اما کیفیت از کمیت مهم تره☺️

نظرات من صرفا برای صاحب تاپیک میباشد،ریپلای انسانهای بدون مغز یا متعصب  رامشاهده نکرده و پاسخ نمیدهم😊

اگه بگم شااید بالای ۲۰ تا همه میگن دروغ میگی ! 

ولی فقط ۸ نفر بودن که حتی با شنیدن جواب منفی هم کوتاه نیومدن و حدود ۲ یا ۳ سال فقط ماهی یبار زنگ میزدن و سر میزدن تا شاید بابامو راضی کنن !

خدای مهربونم ، بخاطر همه اتفاقهای خوبی که به زودی واسم رقم میزنی ممنونم ! من به تو و توانایی هات ایمان دارم ، پس نگران هیچ چیز نیستم ! خودم و بدستت سپردم مواظبم باش😘 

نمیدونم خانوادم بهم نمیگفتن

من زنی ۲2 ساله ام که به انتخاب اینجانب۱۶سالگی مزدوج شده و در۱۷سالگی خدا به وی فرشته کوچولویی عطا کرده و من مادردختری به نام سِودا شدم و درحال حاضر وظیفه زندگی بخشیدن به هدیه دوم خدا رو به پایان رسانده و پرورش گل پسری به نام سام را به عهده دارم😎💪🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز