2777
2789
جلوی چاهو بگیر آب پر شه تو حموم 

من یبار اینکارو کردم آب اززیر در پرشد تواتاق مامانم زد کبودم کرد😳😳😳😳

من خدارو اونجایی دیدم که برنامه های منو بهم میزد تا قشنگترشون کنه دورت بگردم خدا❤🌺
یجا نوشته بود خواستم ادا باکلاسارو دربیارم رفتم به زور خودمو جاکردم تو لگن قرمز که لگن شکست ک.و.ن.م. ...

😂😂😂😂😂😂😂😂

شمایی که داری امضامو میخونی😎بله با شمام              امیدوارم به تمام آرزوهای خوبت برسی 😇😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هی خواهر اگه دل ادم شاد باشه تو دسشوییم میشه ریلکس شد ، من که دلم عین چی از زن بودن و ایرانی بودنم گ ...


كاش ميشد حرفتو با طلا نوشت

من پذيرفتم شكست خويش را/ پندهاى عقل دورانديش را...من پذيرفتم كه عشق افسانه است/ اين دل درد آشنا ديوانه است...ميروم شايد فراموشت كنم/ با فراموشى هم آغوشت كنم...ميروم از رفتن من شاد باش/ از عذاب ديدنم آزاد باش...آرزو دارم بفهمى درد را/ تلخى برخوردهاى سرد را...آرزو دارم خدا شادت كند/ بعد شادى تشنه ى نامم كند...آرزو دارم شبى سردت كند/ بعد آن شب همدم دردت كند...تا بفهمى با دلم بد كرده اى/ با وجود احتياج دست مرا رد كرده اى...ميرسد روزى كه بى من لحظه ها را سر كنى/ ميرسد روزى كه مرگ عشق را باور كنى...ميرسد روزى كه تنها در كنار عكس من/ نامه هاى كهنه ام را مو به مو از بر كنى...😔
امتحان کردم دستاو پاهام رو هوا بود لگنم فقط تو آب بود😐😐😐😐

😂😂😂😂خدا نکشتت 

بزرگتر بخر

دانی که چرا سر نهان با تو نگویم؟/طوطی صفتی طاقت اسرار نداری😏shabnamtala@ من یه کاربر گوگول مگووووولم😋د😁😃😐😑 ؟😴سایتو💣 خالی کن😐می خوام🤞🏻تی بکشم🚱(کپی شده*) کابر قدیمی ام به همین سوی چراغ  قسم😐♥*•♫.•*♥♥*• گوجهــــــــــــــــــــــــــــسبز .•*♥♥*•♫.•*♥

فکرکردم ترکیه رومیگی

دریاچه شو

همین اول امضام میگم اگه ازپستم خوشت نیومده و...حالابه هردلیلی ازجمله یانظرم ناراضی بودی به خوبی بهم بگو من بدنیستم به خوبی که بگی به خوبی هم پاسخ میگیری پس به دلایلی که بعضی کاربرااینجاروازان خودشون میدونن وهرچی دوست داشتن وبه ذهنشون ردشد وپیاده میکنن گفتم بگم بهتون ازاین به بعد توهین کنی توهین بهت میشه تویه جمله قشنگ بگویاپستموپاک کنم نشدولازم بود عذرخواهی کنم.باتشکر😊 خدایاتوخودت میدونی چی میخام پس؛  خدایابه امیدخودت... برام دعاکن به وسعت دلت ممنون عزیزم🌺🌺هرکس خودداندوخدای دلش که چه دردیست کجای دلش😢😢خانمادرسته اینجامجازیه همدیگرونمیبینیم نمیشناسیم اماکلمات انرژی دارند  هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!!!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است.. هر قلبی دردی دارد٬ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد... بعضی ها آن رادرچشمانشان پنهان میکنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!!!!!!خنده رامعنی به سر مستی مکنآنکه میخندد غمش بی انتهاست..نه سفیدی بیانگر زیبایی ست....... ونه سیاهی نشانه زشتی........ کفن سفید ٬ اما ترساننده است: وکعبه سیاه ٫ اما محبوب ودوست داشتنی است.....انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.....قبل از اینکه سرت را بالا ببری ونداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی..... نظری به پایین بیندازو داشته هایت راشاکر باش❤️❤️..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز