2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اريل جان از روز سوم پري قرص لتروزول تا ٥شب بعد روز ١٤سونو بده ببين فوليكول غالب داري يانه اگه داشتي مثه من روز ١٢-١٣-١٤آمپول hcgبزن از روز ١٦سيكلت هم قرص مدروكسي پروژسترون بخور يه شب در ميونم اقدام كن من الان دوقلو باردارم عزيزم

ازبس که به بارداری فکر میکنی همش فکر میکنی بارداری و علائمشو داری اصلا بهش فکر نکن یه مدت فقط دعا کن ...

دعا میکنم همیشه ایشالا هرچی خودش صلاح میدونه

اون احظه که پریود میاد غم میاد تو دلم ولی بعدش دوباره با انرژی میرم جلو 

دعا کنین

منم اخرین ماهی ک پریود شدم اینقدر گریه کردم و ضجه زدم ک داشتم از سردرد کور میشدم.ولی ماه بعدش سعی کردم کمتر بهش فکر کنم شما هم سر خودت رو گرم کن کمتر بهش فکر کنی.ان شالله خیلی زود باردار میشی

الهم صلی علی محمد و آل محمد و علی اهل بیته
جنتلمن جان من فقط يه دوز آمپول hcg٥٠٠٠زدم روز ١٥سيكلم

منم سه دوره لتروزول مصرف کردم..بعدش سنو دادم فولی۲۵ بود اما دکترم آمپول نداد بهم گفت ضخامت آندومتر ۵هستش خطرناکه...هر سه دوره هم کیست شد

ميشه برام توضيح بدي پياز درماني رو لطفا؟

اره عزیزم

از روز 5 پریود تا 15 روز، روزی دو بار قبل ناهار و شام اینی که میگم ولرم و تازه بخور تا سه دوره

دو تا پیاز زرد رنگ رو بشور با پوستش قاچ کن بریز تو دو فنجون آب جوش و 5 دقیقه بذار بجوشه صافش کن و بعد که ولرم شد بخور

 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز