2789
این دست پخت خودمه خواهری جون

عالیه عزیزم😍😍😍

   تو عاشق نبودی که دردودل عاشقا رو بفهمی💕           تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی💓              تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم💞                 دلت تنگ نبوده ، میخندی تا از حس دلتنگی میگم💔            تو تنها نموندی تا حال دل بیقرارو بفهمی💓                      عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی💗                  تو از دست ندادی بفهمی چیه ترسه از دست دادن💖            جای من نبودی بدونی چیه فرقِ بین تو و من🖤                                                                                                    اونجا که یه دختر میگه "تو قول داده بودی"                  قابلیت اینو داره که عرش خدارو بلرزونه🖤                                                                                                                                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عاشق اشپزیم پس وای بحال اون روزی که شوهرکنی😅😅😅

دقیقا مامانمم همینو میگه😂

   تو عاشق نبودی که دردودل عاشقا رو بفهمی💕           تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی💓              تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم💞                 دلت تنگ نبوده ، میخندی تا از حس دلتنگی میگم💔            تو تنها نموندی تا حال دل بیقرارو بفهمی💓                      عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی💗                  تو از دست ندادی بفهمی چیه ترسه از دست دادن💖            جای من نبودی بدونی چیه فرقِ بین تو و من🖤                                                                                                    اونجا که یه دختر میگه "تو قول داده بودی"                  قابلیت اینو داره که عرش خدارو بلرزونه🖤                                                                                                                                                       
اونکه الویه نیست. سیب زمینی سس زدس

خب حالا،،،😐

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
میخوام کباب شامی درست کنم 

می تو

خدایا تا تو کنارمی نمیترسه دلم...بمون پیشم مثل هر ثانیه از زندگیم ک بودنت رو واضحتر از هر بودنی حس کردم...مرسی ک بهم فرصت زندگی کردن،عاشق شدن،بچگی کردن و بزرگ شدن دادی...خدایا بابت همه نعمتهایی ک دادی و ندادی شکرت😍
بچه ها الویه بدون مرغ و کالباس و سوسیس میشه? یعنی ساده باشه دیگه،،،سیب زمینی و تخم مرغ و مایونز و .. ...

سوسیس نکن فقط کالباس

کریستینا68هستم.به دلیلی که من بی اطلاع هستم کاربری قبلیم تعلیق شده😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عفونت

ژیرون | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز