من میخوام ولی میگن باید مطلقه یا بیوه باشید متاسفانه ! ما خوزستانیم . البته چهره هم برامون مهمه و اینکه مشکل ژنتیکی حاد تو فامیل نداشته باشید و معذرت میخوام رک میگم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اها پس باید مجرد باشه اخه دلیلش چیه من واسم عجیبه فک کردم فقط واسه رحم اجاره اییه
منم دقیق نمیدونم . چون مطمینم ربطی به جنبه پزشکی نداره . چون اگه از افراد نزدیکتون یک نفر را ببرید قبول میکنند و تهران هم متاهل قبول میکنه ولی اکثر مراکز تو شهرستان ها قبول نمیکنند.
با سلام خانمهایی که دنبال رحم##تخمک جنین#اصفهان#ارومیه#تبریز وهر شهری هستین موردهای مورد نظر رو دادم لطفا با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۴۹۷۰۷۳۸۳شباهنگ
بیمارستان بهشتی دکتر کلانتری هم مورد متاهل قبول میکنن برای تخمک ومن با اونا هم کار میکنم منو میشناسن و تبریز با دکتر دانایی موسی پور ودوپور و دکتر تهرانی و ارومیه با دکتر الهام پور علی وخیلی دکترها کار میکنم پس خیالتون از بابت معرفی من راحت باشه با سپاس از همه شما عزیزان