2789
عنوان

ضایع ترین عکسهایی که مخاطبینتون گذاشتن پروفایل چی بوده؟😂😂😂

| مشاهده متن کامل بحث + 137414 بازدید | 1381 پست
وای من عاشق گل و گیاهم کاکتوسام گل میدن همیشه ازشون عکس میگیرم پروفایلمم میذارم یعنی من اسکلم!!!؟؟

گلای خود آدم باشه خوبه عزیزم

بعضیا نزدیک ۱۰۰تا عکس نتی از طبیعت دارن بدون اینکه یه عکس از خودشون بزارن که ملت بشناستشون.

از دست وزبان که برآید        کز عهده شکرش بدر آید                       ❤خدایا شکرت❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یکی هست تو اطرافیانم.ینی با شوهرش قهر کنه همه میفهمن از پروفایلش‌ . آشتی کنه میفهمن. باردار بشه میفه ...

عه خواهر منه که 

من وخواهر دوقلوییم جارییم باهم به خاطر اینمه همه به اون زودتر تبریک بگن یه هفته جلوتر پروفایلشو میکنه تولدم مبارک یعنی آدم چقدرهول که چی مثلا همه میفهمن از حسودیش من نهایت عکس یه کیکی یا گلی بزارم وای اون از صبح هر کار کردن تا دستشوییشم میزاره پروفایل 

یه روانشناسی میگفت :                                   مریضای واقعی هیچوقت پیش ما نمیان،کسایی که از دست مریضای واقعی مریض شدن میان...
خب بخاطر شغلشه عجیب نیست!!! شمارشو ب هزار نفر میده.طرف میره برنداز میکنه ببینه کارش چطوره نون دارع ...


ما ی پسره اومد خونمون کابینت طراحی کنه بزنه


خوشگــــل بودااااا لامصب،بعد رو پروفایلش خودشو و کابینت های طراحی شدش رو میزاشت سلفی😏#  


جذابیت بصری ایجاد میکرد لنتـــــی


ولی کارش ضایع بود،سلفی با کابــــینـــت عاخه؟😑😕


مث دانشجوهای پزشکی ک سلفی با مرده و دل و رودش میگیرن تو تشریح😷

حاشاهُالله.   أن يأخذ منكِ شيئاً  ثُم يترككِ بلا عوض......من اسماعیل نیستم:)))) ،سایت smile رو قبول نکرد و من شدم فیکِ آدامسِ اسمایل 🦥

وااا عزيزم چرا درك نميكني خيلي ها اينطورين چيش بده؟؟؟پس فش بذارن واسه شوهر تو پروفايل

مگه تو قسمت پروفایل نوشته مخصوص شوهر؟اگه خیییلیم دلشون میخاد ابراز احساسات کنن میتونن تو خونشون تو قسمت پی وی چت اینکارو بکنن حتما باید به همه ثابت کنن عاشق شوهرشونن؟

      
گلای خود آدم باشه خوبه عزیزم بعضیا نزدیک ۱۰۰تا عکس نتی از طبیعت دارن بدون اینکه یه عکس از خودشون بز ...

من چون تو یه سازمان دولتی کار میکنم نمیتونم عکس خودم بذارم خوشم نمیاد همکارا ببینن مجبورم عکسای دیگه بذارم چون عاشق گل هستم همیشه از گلام عکس میذارم ولی فکرکنم اسکلم😂😂😂😂

وا خو چرا لباسو تن بچه نمیکنه😐

امضات بشه پروفایلم😉😎😍

ببوسم خاک پاک جمکران را...تجلی خانه پیغمبران را...خبر آمد خبری در راه است... سرخوش آن دل که از آن اگاه است... شاید این جمعه بیاید شاید...پرده از چهره گشاید شاید...

یکی هم هست تو استوری های واتساپش مثلا روز مادره 

عکس ۱ مادر عزیزم روزت مبارک

۲ همسرم عزیزم روزت مبارک 

۳ زن دایی عزیزم روزت مبارک

۴ عمه عزیزم روزت مبارک 

و .....


یا روز مللم رو به تک تک معلم و استادهای فامیل تبریک میگه 

دختر داییم عکس یه قابلمه کوفته گذاشته بود پروفایلش روشم نوشته بود کوفته ی خودم پز برای همسر جان بعد ...

عکسو واسش میفرستادی 😂😂😂😂یا یک روز میذاشتی عکس پروفایلت 😂😂😂

ی استادم داریم


استاتیک و مقاومت مصالح باهاش داشتم این ترم


ترم بعدم مدیریت مهندسی😫😱😨


بد بخت باسواد و تحصیل کردستـــا😕


ولی شبیه قاتلاس،عکسای پروفایلش ترسناک ترین عکساس😖😦

جالبیش اینه ک فک نیکنه خیلی جذاب و شگفت انگیزه،زین سبب ژست هاشم ترسناکتر میشه😅


جاش بود یکیشو میفرستادم بگـــــرخین😜😄


ولی چون نینی دارید میترسم دچار سقط یا زایمان زودرس شید😅

حاشاهُالله.   أن يأخذ منكِ شيئاً  ثُم يترككِ بلا عوض......من اسماعیل نیستم:)))) ،سایت smile رو قبول نکرد و من شدم فیکِ آدامسِ اسمایل 🦥

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز