ffaarraa مدیر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 419 عنوان جنسیت جنین | مشاهده متن کامل بحث + 307 بازدید | 45 پست به نظرتون از روی طرز قرارگیری جفت میشه جنسیت تشخیص داد.خلفی یا قدامی 1398/03/07 | 20:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صبا6990 عضویت: 1398/02/02 تعداد پست: 1710 ی روش دیگه اینه ی حلقه یا انگشتری رو میبندی ب یه نخ قرقره ب طول تقریبا ۱۰ ،۱۲سانت بعد میاری جلوی شکم ... عهههه من اینو خونده بودم زن باردار حلقه رو شکم بگیره دایره بره پسر خطی بره دختر
کابل عضویت: 1398/02/26 تعداد پست: 1028 خانومای باردار تاپیک از هرکی درست بود وقتی رفتین سونو تاپیک بزنین ک من بفهمم درست بوده🙂 ببخشید خو😕
ffaarraa مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 419 این یکی قدامیه؟؟؟ هنوز نمیدونم.چند روز دیگه میرم ان تی.
کابل عضویت: 1398/02/26 تعداد پست: 1028 عهههه من اینو خونده بودم زن باردار حلقه رو شکم بگیره دایره بره پسر خطی بره دختر برای ما از هرکی گرفتیم اینطوری درست بوده ببخشید خو😕
ffaarraa مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 419 این یکی دختره؟دوس داری دخترباشه؟ هنوز معلوم نیست چیه ولی دوست دارم دخمل باشه
فرشته_کوچولو۱۱ عضویت: 1396/10/13 تعداد پست: 2023 خانومای باردار تاپیک از هرکی درست بود وقتی رفتین سونو تاپیک بزنین ک من بفهمم درست بوده🙂 مال من y بود سمت چپ.تست حلقه هم پسر بودصدات میکنم اگه درست بود
queen376 عضویت: 1398/02/28 تعداد پست: 3317 مال من y بود سمت چپ.تست حلقه هم پسر بود صدات میکنم اگه درست بود بنظرم اشتباهه توو چشم منم v هست سمت راست، از همه v هست خخیجا خوندم اگه چشم راست باشه پسر، چشم چپ دختر.
کابل عضویت: 1398/02/26 تعداد پست: 1028 مال من y بود سمت چپ.تست حلقه هم پسر بود صدات میکنم اگه درست بود منتظرم😃😃😍 ببخشید خو😕
کابل عضویت: 1398/02/26 تعداد پست: 1028 بنظرم اشتباهه توو چشم منم v هست سمت راست، از همه v هست خخ یجا خوندم اگه چشم راست باشه پسر، چشم چپ د ... من خودم دختر داشتم ب صورت ۸ بود قشنگ یادمه،،،نامردوووو بزار دلمون خوش باشه خوووو😕 ببخشید خو😕
ffaarraa مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 419 عزیزم پلک پایین چشمتو بکش تو آینه نگا کن یه رگه ی کوچیک زیر پلکت هست اگه ب صورت ۷ باشه بچه پسره اگه ... دوستم فردا صبح زایمان میکنه من این حرف v رو شنیده بودم .پایین پلک جفت چشماش حرف v بود
ffaarraa مدیر استارتر عضویت: 1398/02/05 تعداد پست: 419 عهههه من اینو خونده بودم زن باردار حلقه رو شکم بگیره دایره بره پسر خطی بره دختر اینی که اون خانومه میگه که برعکس چیزیه که شما نوشتی
queen376 عضویت: 1398/02/28 تعداد پست: 3317 دوستم فردا صبح زایمان میکنه من این حرف v رو شنیده بودم .پایین پلک جفت چشماش حرف v بود اینا همش الکیه
صبا6990 عضویت: 1398/02/02 تعداد پست: 1710 اینی که اون خانومه میگه که برعکس چیزیه که شما نوشتی اره اخه من اینو شنیدم ..حالا دقیقش چیه نمیدونم ...الان من باردارم چشم راستم v yتشکیل شده میگه پسره ..ولی روی شکمم دایره میره ..تو نت نوشته دایره بره پسر خطی دختر ولی ایشون برعکس میگن