2777
2789
عنوان

دسر خوشمزه موز و پتی پور من +عکس

542 بازدید | 8 پست

خیلی خوشمزه و مقوی 

مواد لازم: شیر ۲لیوان 

اردگندم ۲قاشق غذاخوری

گلاب ۱قاشق غذاخوری

شکر ۳قاشق

وانیل نصف یا یک قاشق مربا خوری

بیسکویت کاکائویی پتی پور یک یا دوبسته (دو لیوان پودر شده  باشه)

موز ۲عدد حلقه شده

گردو ۴عدد 

پودر پسته دل بخواهی😊😋

 اول ارد تو شیر سرد حل میکنیم بعد هم میزنیم تا گوله نشه.. بعد میزاریم رو شعله متوسط و هم میزنیم مرتب . 

شکر اضافه میکنیم و مدام هم میزنیم تا ته نگیره . بعد وانیل و گلاب .. بیسکویت پودر شده دو کف ظرف میریزیم . بعد روش موز مییچنیم بعد گردو بعد روش مایعی ک درست کردیم میریزیم.. (میتونید لایه لایه درست کنید . مثلا روی مایع رو دوباره بیسکویت پودر شده و موز و گردو بزارین تا لایه اخر ک مایع ریختین و تزیین میکنید ) تامام😁😋😋😋


پست-اول-خار-نداشت#  ‍ 

 . خدایا تو این 3ماه که نمیخوام باردار بشم لطفا معجزه نکن با وجود جلوگیری هم باردار بشم.. با تچکر  دیدم که میگما ......  (عشقم کوچولوی من چه زود مارو ترک کردی ... مگه نمیدونستی بری از غصه دق میکنم😭😢)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر غلط املایی دارم😄😂😂

 . خدایا تو این 3ماه که نمیخوام باردار بشم لطفا معجزه نکن با وجود جلوگیری هم باردار بشم.. با تچکر  دیدم که میگما ......  (عشقم کوچولوی من چه زود مارو ترک کردی ... مگه نمیدونستی بری از غصه دق میکنم😭😢)
نوش جونتون، میزاری یخچال یا همینطور گرم باید خورد؟

اره یادم رفت بگم تو یخچال باید بزاریم

 . خدایا تو این 3ماه که نمیخوام باردار بشم لطفا معجزه نکن با وجود جلوگیری هم باردار بشم.. با تچکر  دیدم که میگما ......  (عشقم کوچولوی من چه زود مارو ترک کردی ... مگه نمیدونستی بری از غصه دق میکنم😭😢)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز