2789
عنوان

یخچال خریدم به دلم نیست خیلی ناراحتم😔

| مشاهده متن کامل بحث + 1941 بازدید | 64 پست

امرسان افتضاحه الان از همه بهتره هیمالیاس من با تحقیق هیمالیا گرفتم 

احمق بی سواد شاید روزیبتواند حقیقت را درک بکند؛ولی احمق با سواد،هرگز نمی تواند حقیقت را بفهمد...!چون خیال می کند دانا است...

عکسشو بده بینیم مبارکه#  

اَمـــٰان اَز اون روزی کـِــــه دوزاریـــم 👻پیشِ خــــودِش فِــکْ کُنـِـه کـِـه تــراولــه ...       ایــن حکـــایت بعضیـــــاس تو            نی نی سایـــت...                                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پهنارو دوس دارم موند به دلم چیکارکنم

خب وقتی پهن دوست داری چرا یچیز دیگه خریدی

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍
پهنارو دوس دارم موند به دلم چیکارکنم

ببین اگه پس میگیرن پس بده ازاونا بخر,بالاخره به دلت بشینه,ولی ازلحاظ کیفیت هیمالیا بهتره,اگه تونستی پهن هیمالیا بخر

خدایا همه بچه ها سالم باشن پسر و دختر منم همیشه سالم باشن حافظشون باش شکرت به خاطر همه چیز🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز