دوستان من شوهرم هفته پیش سرما خورده بود و کناره های لبش بعد از چند روز تبخال زد این روزها خیلی بیحال هست همش میخابه شام هم نمیخوره دیشب کلی گریه کردم و دعوا گفتم چرا اینطوری میکنی گفت سرکار خسته میشم من یه سال ازدواج کردم و اینو بگم شوهرم سی کار میکشید الان داره ترک میکنه خودش میخواست نکشه من نگفتم بهش به نظرتون بخاطر سیگار هست یا کلا سرد شده از من بیشتر خواستم درددل کنم خیلی دلم این روزها گرفته دلم براش خیلی تنگ شده شوهرم همیشه از سرکار می اومد شاد بود