2789
عنوان

نظرتون در مورد خرید پیش فروش مسکن

207 بازدید | 22 پست

سلام دوستان

بعضی آگهی ها هست. برای خرید پیش فروش مسکن مثلا تحویل دو سال بعد. برای کارکنای شهرداری یا جاهای دیگه


نظرتون راجع به اینا چیه؟ قابل اعتمادند؟ معمولا چه قدر بدقول هستند؟ کلا چه تجربه ای دارین؟


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من خیلی دوست ندارم البته برای قشر خاصی نبود اما نامزدم یدونه خریده

و قرار ب یکسال ساختن بوده تقریبا همه پولشم داده ولی چون همه چی ۳ برابر شده دیگه نتونستن بسازن و تقریبا ۱/۵ برابر قبل باید پول بزارن رو قیمتای قبلی تا تموم بشه

بقیه صاحب خونه ها هم گذاشتن جز ۴،۵ نفر

عملا کار خوابیده بخاطر اونا!!!

یادم تورو فراموش..
من خیلی دوست ندارم البته برای قشر خاصی نبود اما نامزدم یدونه خریده و قرار ب یکسال ساختن بوده تقریبا ...

ما دقیقا خونه مون ی واحد اینطوری بود

پول رو پرداخت نمیکرد

و چون مشاعات تقریبا تموم بود

واحد اونا رو بدون هیییچی پیمانکار رها کرد

واحدهای دیگه رو تموم کرد

من به دوستی مجازی اعتقادی ندارم! و در این فضا با احترام به همه عزیزان، با توجه به تجربه ام ،هیچ درخواست دوستی را نمی پذیرم🙏🏻

ما خودمون دو بار سرمون کلاه رفته

اولی رو که حسابی تحقیق کردیم و رفتیم پروژهای که تحویل داده بود رو دیدیم.

دومی رو هم که از یه جای معتبر گرفتیم الان ۷ ساله هنوز هیچ کاری نکرده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز