2737
2739

فشار یکی از پرکاربرد ترین کمیت های دستگاه بین المللی یکاها (SI) مورد استفاده در صنایع می باشد. سنسور فشار از جمله پرمصرف ترین تجهیزات در زمینه ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی به منظور کنترل و اندازه گیری فشار مایعات و گاز ها می باشد. سنسور فشار تجهیزی است که با استفاده از یک عنصر حسگر و مدار های الکترونیکی داخلی ،کیمیت فیزیکی فشار را به یک سیگنال الکتریکی مناسب برای کنترل کنندها و نمایش دهنده ها تبدیل می کند.

سنسور فشاربا نام های ترانسمیتر فشار، ترانسدیوسر فشار، فرستنده فشار، مبدل فشار، انتقال دهنده فشار نیز شناخته می شوند که البته باید به این نکته توجه داشت که هر کدام از نام های ذکر شده از لحاظ نحوه عملکرد و کاربرد با یکدیگر متفاوت می باشند. 


برای آشنایی بیشتر با کاربردهای مختلف ترانسمیتر فشار در صنایع مختلف، روی هریک از آن ها کلیک کنید:

آب و فاضلاب

غذا و نوشیدنی

نفت و گاز

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

اتوماسیون صنعتی صنعت تک، یک مجموعه تخصصی آموزش ، معرفی و فروش تجهیزات اندازه گیری فشار از جمله سنسور فشار ، ترانسمیتر فشار ، پرشر سوئیچ و گیج فشار است که به مشتریان خود کمک می کند به راحتی سنسور یا ترانسمیتر مناسب خود را شناسایی و در صورت نیاز خرید کنند.  شما همواره می توانید جهت مشاوره و یا راهنمایی با شماره 02144032578 تماس بگیرید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز