2789
عنوان

با کسی که عقیده ش با ما متفاوته باید چه کنیم؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 590 بازدید | 87 پست

من با مادرشوهرم

عقیده و فکرامون ۱۸۰درجه باهم متفاوته

زیادم باهم بحث کردیم ولی هیچی حالیش نمیشه همه چیزم برعکس میفهمه

یعنی منڟورت چیز دیگس این برعکس همونو برداشت میکنه

الانم کلی روعصابم رفته از بس میگه بچتون پسر بشه وهزارتا داستان دیگه😡😡😡

این که میگه مهم نیست برام

ولی مداممممم تکرار کردنش میره رومخم😡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه گوش در یه گوش دروازه

میگه روز سیاهه شب روشن

بگو ای جانم آره راست میگی

این شده رویه من از چندوقت پیش

اصلا و ابدا نه بحث میکنم نه حوصله شو دارم ک بحث کنم

خدایا به حق فاطمه زهرا هرکی آرزوی فرزند داره و به صلاحشه دامنشو سبز کن.النا خانوم من رو هم در پناه خودت حفظش کن.آمین❤

هر کاری میشه کرد. گفتن خندیدن بیرون رفتن فقط توهین و تمسخر ممنوعه  تو این فضای مجازی که پر هست ماشالا  امیدوارم تو‌فضای واقعی اینجوری نباشه

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.
دقیقا ایشونم نظرش ب شما همینه .نظر و اعتقاد هر کسی برا خودش محترمه پس احترام بزاریم و بحث نکنیم همین ...


من سهی میکنم عقاید و نظراتم طوری نباشه که توهین به بقیه کنم،

اما ممکنه کسی عقیده ش مستقیما توهین به شما باشه...


مثلا بدونخ شما شجریان گوش میدی و هر روز بیاد تو جمع بگه  شجریان بهتر سرطان گرفته و هرکی شجریان گوش میده فتنهگره...

من سهی میکنم عقاید و نظراتم طوری نباشه که توهین به بقیه کنم، اما ممکنه کسی عقیده ش مستقیما توهین به ...

خب اونو نبايد سكوت كرد درمقابلش بايد نشوند سرجاش😁

خوشبخت کسی نیست که مشکل ندارد بلکه کسی است که بامشکلاتش مشکلی ندارد

من فقط یکبار نظرم رو به طرف مقابل میگم. بعدش هربار که بازم حرفهاش رو تکرار کرد فقط با لبخند نگاهش میکنم

هر کسی عقیده خودش رو داره و نمیشه تغییرش داد. و واقعا حوصله بحث با کسی رو ندارم

❤️درک متقابل زندگی رو به بهشت تبدیل میکنه❤️

البته اینم بگم یه خانمی به من گفت ای حروم لقمه شیر ناپاک خورده روزه نمیگیری مگه تو مسلمان نیستی

فقط اینو گفتم بهش خدا کنه به مرض من مبتلا شی تا نتونی روزه بگیری و همه بهت انگ حرومزادگی بزنن 

و دیگر هیچ...

من تو به تاپیک حرف یه روانشناسو گفتم یکی بعد از چند روز ریپلایم کرد فحاشی کرد 

خوب بنظر شما حرف چه تاثیری میتونه داشته باشه😒

بهم گفت خاک عالم تو سرت با این حرف زدنت😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز