2789
خیایمـعالی😘😘من خیلی وقت پیش عکس شما رو دیدم😃

😍😘

ادمها را نباید به هر قیمتی نگه داشت . همه برای ماندن نمی ایند. ادمی که میماند جنسش با دیگران فرق دارد.....برای ماندنش مجبور نمیشوی خودت را تغییر دهی .اینو بیاد داشته باش برای نگه داشتن ادما نباید خودتو زیر پا له کنی.....ادما باید با دلشان بمانند نه با جسمشان....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ابروهات فرمش خوشکله پگول جون ، ولی رنگش به رنگ چشمت نمیاد آخه موهاتم اون رنگی نیس

میدونممم

ولی ابروهامو مشکی میکنم اصلا بهم نمیاد😅

حالا میخوام موهامو رنگ کنم😊

میگن تو جهنم یه اتاق هست پُر بچه مهمون  
نازه

مرسی عزیزم  

چشات ناز میبینه

من باز شدم کله قرمز چون هدفمو تغییر دادم،هم میخوام پله های ترقی رو از اول شروع کنم به بالا اومدن😁😎♡هر روزی که تسلیم نمیشی یه روز زودتر به هدفت نزدیک میشی💪🏻♡وزن فعلا ۹۵🥴هدف اول۹۰...............هدف آخر ۶۸😶👩🏿‍☻
از کجا میدونی شوهر عمم مرحوم شده😐 راستی فک کنم هشتگ زیاد دوس داری اره؟😐

هشتک_دوست_دارم# 😁

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
از کجا میدونی شوهر عمم مرحوم شده😐 راستی فک کنم هشتگ زیاد دوس داری اره؟😐

تو هم بزار ببینم از این پسرای ابرو برداشته ای یا واقعا متفاوتی😁بقول اسمت 

ادمها را نباید به هر قیمتی نگه داشت . همه برای ماندن نمی ایند. ادمی که میماند جنسش با دیگران فرق دارد.....برای ماندنش مجبور نمیشوی خودت را تغییر دهی .اینو بیاد داشته باش برای نگه داشتن ادما نباید خودتو زیر پا له کنی.....ادما باید با دلشان بمانند نه با جسمشان....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز