2777
2789

من لانکوم لانویت دارم بوشو خیلی دوست دارم خیلی ماندگاره و رد بو داره اگه اصلش باشه

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه موندگار میخوای فقط عطر مشهدی 😅

ب مامانمگفتم لااقل هفتاد هشتاد درصدخوشگلیه دنیا ب خاطر توعه خندید شد ۱۰۰درصد😍امیدوارم منم زودتر مامان بشم هرکی خوند برام دعا کنه منم حس مادری رو تجربه کنم❤
بوش تلخه یا شیرینه ؟ 

شیرین عزیزم

وزن اولیه ۶٨  هدف اولیه ۶۳  هدف نهایی ۵۷              خدا جونم میدونم همیشه همه جا هستی کمکم کردی زمین خوردم دستمو گرفتی بعضی وقتها به مو رسید ولی پاره نشده همیشه صدامو شنیدی گریه هامو دیدی خنده هامو دیدی میدونم بنده خوبت نبودم همیشه ناراضی و شاکی بودم ولی من غیر از تو که کسی رو ندارم. رفیقم دوستم نفسم همراهم عشقم هوامو داشته باش مثل همیشه . بوسسسسس  
دقیقا برا از بین بردن بوش باید اون تکه ک بش عطر زدی رو قیچی کنی و اگه ب بدن خورده باشه اون عضو رو قط ...

دقیقا 

ب مامانمگفتم لااقل هفتاد هشتاد درصدخوشگلیه دنیا ب خاطر توعه خندید شد ۱۰۰درصد😍امیدوارم منم زودتر مامان بشم هرکی خوند برام دعا کنه منم حس مادری رو تجربه کنم❤
سلام با اجازه استارتر عزیز  منم یه عطر مردونه میخوام که عالی باشه و با پخش بو زیاد ممنونم خا ...

ژکساف ، مدل گلادیاتور رنگ قهوه ای، یا مدل FF رنگ مشکی

جیبی 30 تومنه ولی لعنتی بوش همه جا میپیچه 


از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

نه در اون حد 🤣🤣🤣

اها دراون یکی حدم اگه میخوای گلاب بزن😅😅

ب مامانمگفتم لااقل هفتاد هشتاد درصدخوشگلیه دنیا ب خاطر توعه خندید شد ۱۰۰درصد😍امیدوارم منم زودتر مامان بشم هرکی خوند برام دعا کنه منم حس مادری رو تجربه کنم❤

بچه ها مهم اینه ک اصل باشه من یبار یه ادکلن گرفتم 250 تومن ولی اصلا بوش نمیموند 

اصلا نمیدونم از کجا اصل گیر بیارم

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز