2777
2789

من دست و پای شیطون میبندم زود برام پیدا میشه بعد باز میکنم 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صلوات نذر ام البنین 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 
بیمارستانی؟

رفتم ۳ سانت بودم گفتن اگه میخوای بستریت کنیم اگرم نه برو ۲ ساعت دیگه بیا


منم گفتمش ۲ ساعت دیگه میام

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
منکه هنوز تو کف انگشترمم..غیب شد..بی خیالش شو.

کیف پول منم یهو گم شد تو کیفم بود نیست کیفمم جایی نبودم که ازم بدزدن تو ماشینم بود خودمم تو ماشین بودم اومدم خونه هر چی میگردم نیست اعصابم خیلی خورده 

سلام عزیزم راستی یه خبر دخترم چند ساعت دیگه میاد بغلم

سلام.وای خدا 😍😍😍😍😍😍الهی که عاقبت به خیر بشه.به سلامت به دنیا بیاد.ببوسش حتما از طرف من😘😘😘😘😘

❤❤❤خیلی بده یه آهنگ عاشقانه،تو رو یاد ۵_۶نفر بندازه...تمرکزتو رو آهنگ از دست میدی...!!!  

ياد مادربزرگ مامانم افتادم 

هرچي گم ميشد چادرشو گره ميزد ميگفت دم شيطونو گره زدم تا وقتي كه اون پيدا ميشد بازش نميكرد😂😂😂

ز بودنم ه افزود ؟ نبودنم چه كاهد؟كه گويدم به پاسخ ،،،كه زنده ام چرا من؟؟؟؟ستاره ها نهفته در اسمان ابري ،،دلم گرفته اي دووست هواي گريه با من
سلام.وای خدا 😍😍😍😍😍😍الهی که عاقبت به خیر بشه.به سلامت به دنیا بیاد.ببوسش حتما از طرف من😘😘😘😘 ...

چشم حتما عزیزم فعلا حموم رفتم کمی دیگه موهام رو اتو میکنم بعدشم ارایش میکنم بعدش دیگه میرم ارایشگاه

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
چشم حتما عزیزم فعلا حموم رفتم کمی دیگه موهام رو اتو میکنم بعدشم ارایش میکنم بعدش دیگه میرم ارایشگاه

آرایشگاه؟

❤❤❤خیلی بده یه آهنگ عاشقانه،تو رو یاد ۵_۶نفر بندازه...تمرکزتو رو آهنگ از دست میدی...!!!  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پول میخام

asalهسدم | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792