2789

بخدا این دیگه عذابه طول هفته نخواب ،صبح جمعه که خونم بازم خواب بی خواب😥😥😥پاشدم برا سحری خوابم پرید

یک عمر برا دوست داشتنت ❤ مدت کوتاهی ست   مگر آدم چندسال عمر می کند❤ و تازه ممکن  است  نصف عمرش هم تورا نشناسد ❤ تو امّا از ابتدا بوده ای همین طور دوست داشتنی ❤مخاطب هرچه شاعر!❤دلبر هرچه عاشق!❤ کسی نتوانسته تورا جوری که عاشقش هستی دوس بدارد جز من!❤  قول می دهم تمام عمرم را خوب خوب دوستت داشته باشم ❤ و بار دیگر که پا به جهان گذاشتم                    زودتر عاشقت شوم هرچه زودتر...❤❤❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من دلم میخواد بخوابم دیگه بیدار نشم از بس قاطی کردم از دست این زندگی

دور از جون. انشالا که مشکلاتت رو حل کنی. دنبال راه حل باش. خدا کمکت میکنه 

همیشه باید ۶۰ کیلو بمونم. با ورزش و کالری شماری.....🙂
فدات عزیزم . یعنی میشه مشکل منم حل شه ؟خدا به همه کمک کنه

آره انشالا که حل میشه. شک نکن. اول توکل کن بعد تلاش کن. خیلی تلاش کن 

همیشه باید ۶۰ کیلو بمونم. با ورزش و کالری شماری.....🙂
عزیزم ایشالا درست میشه حتما مصلحت این بوده که جور نشه 

خدا کنه جور بشه چون دیگه خسته شدم. بخصوص وقتی میام اینجا میبینم همه متاهلن لیشتر از قبل دلم به حال و روز خودم میسوزه

با خدا باش و پادشاهی کن
خدا کنه جور بشه چون دیگه خسته شدم. بخصوص وقتی میام اینجا میبینم همه متاهلن لیشتر از قبل دلم به حال و ...

توکلت به خدا. همه ی متأهلام خوشبخت نیستن من از وقتی عضو شدم فهمیدم مشکلات خودم اصلا هیچی نیستن در مقابل مشکلات خیلیا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792