2789
عنوان

1 هزارم زندگیم

313 بازدید | 37 پست

من دانشجو ،شاغل،اهل ورزش هستم . عاشق شدم و تا پای ازدواج رفتم روزای عاشقانه ای داشتیم یک ماه قبل ازدواج ،یک شبه منو رها کرد و گفت به درد هم نمیخوریم...یه شبه ...از عرش به فرش...از لحظات 2 تایی به قعر تنهاییی... من نه خیانت کردم نه دادو فریاد و نه دعوا با لبخند گوشه لبش گفت نمیتونم ادامه بدم ...و رفت... بدون هیچ مسولیتی ...بدون این که ذره ای به من فکر کنه که چه بلایی سرم میاد ...این 1هزاروم ماجرای من نیست ...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یعنی به این راحتی گذاشت رفت مطمعنی علاقه ایی بوده از اول؟؟

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

فقط بگم خاک تو سرش.

ببین کسی که اینجور آدمیه بهتر که رفت

خوشحال باش که حالا رفته و زود خودشو نشون داد

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست.بی خیالی سپر هر درد است😢پس میخندم 😃آنقدر میخندم 😂که غم از رو برود😘
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز