2789
مرسی عزیزم اگه میشه ازشون بپرس وزن ۲۱کیلوبراپسربچه ی ۶ساله کمه یانرماله؟قدپسرموتازگیانگرفتم براهمین ...

کمی کمبودوزن دارن که سعی بشه باتغذیه خوب به دستش بیاره والبته بایددیدکه نمودارش درچه حده

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دست شما درد نكنه😐🙄

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

خسته نباشید

من پسرم چهل روزشه انگشت دوم وسوم پاش از بند اول بهم چسبیدن.میخواستم ببینم اشکالی داره؟باید چیکارکنم

خدایا شکرت که مرد کوچیکمو بهم هدیه دادی💖سپردمش دست خودت همیشه حافظش باش❤

سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفتون  ببخشید بغل چشم پسر قی میزنه چن باریم دکتر بردم گفتن موقع شیر دادن ماساژ بده الان ۶ماهشه هنوزم بهتر نشده بعد اینکه بعد ختنه ببخشید ببخشید شرمنده اون قسمتش همش تو  یعنی زیاد بریدن ؟؟هی اطرافیان بهم میگن چرا اینجوریه منم نگران میشم  

بعد اینکه پسرم موقع تولد ۲۷۰۰بوده الان ک واکسن شیشناهگیشو زده ۷کیلو بهداشت بهم گفت کم وزنش 

واسه وزن گیریش چیکار کنم

سوپ فرنی حریربادومم میدم


الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤

عزیز پسربچه شانزده ماهه دارم با وزن نه و قد 73برا رشدش چه کنم تاخیر رشد داره بیرون روی هم زیاد داره برا اون چه کنم شبا با جیغ بیدار میشه ازخاب هر یک یا دوساعت تا صب همین برا اون چه کنم

سلام عزیزم میشه بپرسی ختر کلاس سوم چن وقته سرفه هایی داره که عفونی نیست مث صدای طبل خیلی کم مثلا هر دو روز اینا یه سرفه خیلی کوچیک میکنه از چیه 


بعد بچه پنج پاهه خیلی عذر میخوام دهنش بو میده از چیه

چو قناری به قفس یا چو پرستو به سفر؟                                 هیچ یک من چو کبوتر نه رهایم نه اسیر🙂                                  چیزی که وحشتناک بود حس می کردم                                                 نه زندهِ زنده هستم نه مُردهِ مرده  💔بهترین هرکس اون چیزیه که خودش دوست داره‌یه زوج جوون دیدین نگید " عه تو که از همسرت خیلی سرتری"دوستتون یه لباس خرید نگید "رنگ بهتر نداشت؟" و...بقیه که نباید به سلیقه ما زندگی کنن!کاری نکنیم که اطرافیانمون از ترس حرفای ما قید دوست داشتن هاشونو بزنن..تو زندگی آدما همیشه مرز های باریکی وجود دارن بین رک بودن و بیشعوری ، بین احترام و چاپلوسی ، بین اعتماد به نفس و خود شیفتگی ...این مرزها تعیین کننده ی بزرگی آدماست یادشون بگیریم.
پسرمن بیشترازیکماهه سرفه های خلطی داره خوب نمیشه

دوره اول داروهاش این بود آموکسی سیلین و سفالکسین و شربت کتوف ولی خوب نشد دوره دوم شربت کوتریموکسازول و کوآموکسی کلاو و شربت هیدروکسی زین یکم بهتر شد ولی هنوز خلط داره😢۱۹ ماهشه

دلم کمی آرامش میخواهد دراین هیاهو.......  
باافتخارمن یک مادرم😊😊

عزیزم ازشون بپرس که دخترم گاهی اوقات بیشتر شبا میگه پاهام درد میام اونم یه پا که باید براش بمالم تا ساکت بشه دلیلش چیه ؟

   (چیزچیست) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی که میتواند جایگزین کلماتی دیگر شود.   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز