2777
2789

دوستان خوشگلم، من به روش زیر مدتیه روغن بادام شیرین رو میزنم به صورتم، انقدر خون رسانی سطح پوست خوب و قوی میشه که سریع جذب میشه، شما هم دوست داشتن امتحان کنید😊😊

https://www.instagram.com/p/Byu8Mk3pKgldb6Ah8Fpxx3P_7COpwvyqoMa3a40/?igshid=cz4kmw85dqpf

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تغذیه#  

طرز تهیه شیر بادام

۲۲۰ گرم بادام خام، ۳ لیوان آب، کمی اسانس وانیل

٨ تا ۱۲ ساعت بادام ها خیس بخورن، بعد پوستشونو جدا میکنم، داخل مخلوط کن با آب مخلوط میکنم، اگه غلیظ شد میتونیم یه لیوان اب اضافه کنیم، وانیل هم اضافه میکنیم، برای شیرین شدن بهتره از عسل طبیعی استفاده بشه. در نهایت ترکیب بدست امده رو صاف کنید.

بین ۳ تا ۶ روز در یخچال میتونیم نگهداری کنیم.


زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
ای بابا برا من باز نشد☹☹☹شات از پیجش بده برم ببینم

تو تل هم برات گذاشتم لینکشو ببین اونجا باز میشه

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم

شهزادی لپ چالی بیا دخترم، امروز برام پست چال اومده، این دیگه مختص توست مادر

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
شهزادی لپ چالی بیا دخترم، امروز برام پست چال اومده، این دیگه مختص توست مادر

🤣🤣🤣🤣🤣منم سمت راستم‌ داارم‌ 

تازه خیلی ها میلیونی پول عملش رو میدن که اون عصب رو قطع‌ کنن چال لپ داشته‌ باشن😩😩

❤خدایا کمک کن❤( دیرتر بِرنجَم)*(زودتر‌ بِبَخشم)*(کمتر قضاوت کنم)*(بیشتر فرصت دَهَم)
😂😂😃😃 بیا نیکی این با من و توعه🤣🤣🤣👇👇👇

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 وای خدا 

حالا من اصلا دوست ندارم

❤خدایا کمک کن❤( دیرتر بِرنجَم)*(زودتر‌ بِبَخشم)*(کمتر قضاوت کنم)*(بیشتر فرصت دَهَم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز