2789
فداووتم گوبونت😚😚😚 😒😒😒مزاحمت😒😒دیگه نبینم ازین حرفا بزنیا.... انگار اومده زنگ خونمونو زده بی ...

چه با حال بود یاد بچگی هام بخیر من خیلی شیطون بودم ازینکارا میکردم🙈🙈🙈🙈

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

گودزیلا داره میاد خونه 

مرده شور این کارشونو ببرن 🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  تلاش ، جادویی هست که موفقیت را میسازد😀
دوستان چون شما امروز روغن بادوم همتون میزنید منم بجای کرم سی بادام میزنم. حسودم.خودتونید# 😜😜😜 ...

من فخط به دور چشم و لبم میزنم عالیه حتما بزن دوس دارم به صورتم بزنم اما خیلی گرونه حیفم میاد 😝😝😝


😊
من فخط به دور چشم و لبم میزنم عالیه حتما بزن دوس دارم به صورتم بزنم اما خیلی گرونه حیفم میاد 😝😝😝

باشه آخه شنیدم نباید دوره چشمو زیاد چرب کنید میلیا میزنه منم که دارم گفتم نزنم به دوره چشمم .

حالا بنظرت بزنم به دوره چشمم ؟

  تلاش ، جادویی هست که موفقیت را میسازد😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز