2777
2789
بچه ها حاجی از صبح که صبحونه خورده لالا کرده هنو هم بیدارنشده🤣🤣🤣🤣ی ساعت دیگه هم من باید برم خونه ...

خدا قوت، حاجی چی زده که اینقدر میتونه بخوابه

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاجی من که بنده خدا از صبح در حال کار کرده، البته تا ۱۱ خواب بوده

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
کوفتتون بشه خواهر اخه خدارو خوش میاد😝😝😝😝 برا برنامه پرسیدم دیگه برو به حاجی برس🤣🤣🤣🤣

تهران هم دو روز تعطیل، پنجشنه هم تعطیل 

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم
کوفتتون بشه خواهر اخه خدارو خوش میاد😝😝😝😝 برا برنامه پرسیدم دیگه برو به حاجی برس🤣🤣🤣🤣

تو برنامه رو با توجه به روزای خودتون بزار شما بیشترترین خواهر من هماهنگ میشم باهاتون هرجور شده

تغذیه#  

آردم گندم سیاه : 2 ق غ
پسبوس گندم : 100 گرم
بادام زمینی : 100 گرم
دانه کتان : 100 گرم
پبیکینگ پودر : 15 گرم
نمک دریا : 1 ق چ
سفیده تخم مرغ : 5 عدد
ماست : 300 گرم
دانه آفتاب گردان : 2 ق غ

آرد گندم سیاه،سبوس گندم،بادام زمینی،دانه کتان،بیکینگ پودر و نمک رو برای1-2دقیقه خوب مخلوط کنید.
3 - درمرحله بعد سفیده تخم مرغ و ماست رو اضافه کنید و برای 2-3دقیقه کاملا مخلوط کنید.
4 - داخل قالب لوف رو کاغذ روغنی بگذارید و مواد نان رو که خمیری شبیه به خمیر کیک هست رو داخلش پخش کنید و روی نان را با دانه آفتاب گردان بپوشانید.
5 -  قالب رو داخل فر گرم شده برای مدت 50 تا 60 دقیقه قرار دهید.

❤خدایا کمک کن❤( دیرتر بِرنجَم)*(زودتر‌ بِبَخشم)*(کمتر قضاوت کنم)*(بیشتر فرصت دَهَم)
تو برنامه رو با توجه به روزای خودتون بزار شما بیشترترین خواهر من هماهنگ میشم باهاتون هرجور شده

😚😚نه فدات دو روز استراحت میخوام بذارم یکیش تعطیلی تو باشه یکیش تعطیلی ما ک بلاخره گودزیلات گناه داره شاید برنامه بذارید اسیر ابیر ما نشه نفرینمون کنه😂😂😂😂

😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز