2777
2789
دارم شامه دخی رو میدم بعدش برات عکس میفرستم ، گودزیلا رفته بیرون راحتم😊 برام الان خط افتاده رونو ب ...

باجه مرسی عزیز دلم😚😚 اگه واتس خواستی بذاری همونجا خبر بده بهم ک ان بشم....ی خط و خطوطی پیدا کردم میخوام ببینم کوجای کار بیدم ننه😝😝😝😝😝

😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

باجه مرسی عزیز دلم😚😚 اگه واتس خواستی بذاری همونجا خبر بده بهم ک ان بشم....ی خط و خطوطی پیدا کردم م ...

باشه عزبزم ۵ دقیقه دیگه آن باش

  تلاش ، جادویی هست که موفقیت را میسازد😀

دوستان من برنامه تمام و کامل انجام شد، فردا رو ترازو نمیرم، این،هفته تلاش بیشتری میکنم این جند روز مهمانی بعضی جاها از دستم در رفته، این هفته جبران میکنم

زیبا، کنار حوصله ام بنشین، بنشین مرا به شط غزل بنشان، بنشان مرا به منظره عشق، بنشان مرا به منظره باران، بنشان مرا به منظره رویش، من سبز میشوم

https://www.instagram.com/p/B0_Y1FNgQ8w/?

igshid=dbex9sku0xmu

خوب عشقولیا اینم ی شیرینی خیشمزه

من از بره خورون اومدم جاتون حسابی خالی بود سهمیه ی ماه پروتیینم رو خوردم فردا به جبران امروز فست میگیرم 

برم جبهه و دوش میام پیشتون

تغذیه#  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز