2777
2789
عنوان

تولد

147 بازدید | 31 پست

سلام دوستان 

چند روز دیگه تولد همسریمه امسال اولین سالیه که تو خونه خودمونیم میخوام سوپرایزش کنم واسه کادوش تا 1.500 میخوام هزینه کنم 

ایده های نابتون رو بهم بگید 

کادو چی بخرم؟ 

تولدشو 2نفره بگیرم یا زوجی ؟ 

غذا چی سرو کنم؟ 

تو باغ بگیرم یا خونه؟ 

تعداد رای : 3
نظرسنجی
کادو
3
100%
ایده
0
0%

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم چون سال اوله دونفره بگیر خیلی بهتره. شام هرچی دوس داره بذار. 

نینی قشنگم مامان و بابا خیلی منتظرتن. برو و به خدا بگو خیلی زود تورو بیاره پیش ما. ما خیلی وقته در حسرت گرفتن دستای کوچیکتیم.  به خدا بگو مامانم داره از دوری فرشته کوچولوش دق میکنه. برو به خدا بگو مامانم خیلی تنهاس اجازه بده برم پیشش. ما چشم به راهتیم عزیزدلم. دختر یا پسر بودنت فرق نمیکنه. تو فقط بیا و حال دل ما رو خوب کن‌. میشه برای باردارشدنم صلوات بفرستی؟ دلم خیلی محتاج دعای همتونه    

واسه سوپرایز میتونی اتاق خواب رو تزیین کنی 

نینی قشنگم مامان و بابا خیلی منتظرتن. برو و به خدا بگو خیلی زود تورو بیاره پیش ما. ما خیلی وقته در حسرت گرفتن دستای کوچیکتیم.  به خدا بگو مامانم داره از دوری فرشته کوچولوش دق میکنه. برو به خدا بگو مامانم خیلی تنهاس اجازه بده برم پیشش. ما چشم به راهتیم عزیزدلم. دختر یا پسر بودنت فرق نمیکنه. تو فقط بیا و حال دل ما رو خوب کن‌. میشه برای باردارشدنم صلوات بفرستی؟ دلم خیلی محتاج دعای همتونه    
اسمال حتی فقط یه کیک هم بخری براش میشه سوپرایز چون سال اول هست

اخه ما 2سال نامزد بودیم یه سال انگشتر خریدم یه سال لباس و شلوار و کفش با ساعت امسال نگیرم که خیلی بده

کادو چی بخرم؟

ساعت

کت شلوار 

کت تک 

کارت هدیه

عکسشو بزرگ کن بزن رو شاسی 


نینی قشنگم مامان و بابا خیلی منتظرتن. برو و به خدا بگو خیلی زود تورو بیاره پیش ما. ما خیلی وقته در حسرت گرفتن دستای کوچیکتیم.  به خدا بگو مامانم داره از دوری فرشته کوچولوش دق میکنه. برو به خدا بگو مامانم خیلی تنهاس اجازه بده برم پیشش. ما چشم به راهتیم عزیزدلم. دختر یا پسر بودنت فرق نمیکنه. تو فقط بیا و حال دل ما رو خوب کن‌. میشه برای باردارشدنم صلوات بفرستی؟ دلم خیلی محتاج دعای همتونه    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز