2777
2789
عنوان

جنسیت نی نی

173 بازدید | 27 پست

سلام هفته ۱۱ بارداری دیروز تموم کردم الان وارد هفته ۱۲ شدم  پنجشنبه غربالگری سه ماهه اول  رفتم ولی  جنسیت خیلی مشخص نبود اما ۷۰ درصد گفت دختره.  جنسیت دختر سریع معلوم میشه یا پسر؟ اونایی ک بچه شون دختر از اوایل بارداری چ حالاتی داشتن؟؟؟؟ بچه اولمه خیلی دوست دارم زود براش اسم انتخاب کنم هروز با اسمش باهاش صحبت کنم☺️☺️☺️

پسر زود بیلبیلکش میزنه بیرون😂

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تو غربالگری گفت احتمال زیاد دختره،ما اسم هم انتخاب کردیم هر روز با اسم صداش میکنم....حالا تا برم انومالی تغییر جنسیت نده یهو خخخخخ

کنجد مامانی و بابایی خوش اومدی به زندگیمون

من اصلا حالت تهوع ندارم ک خود ب خود باشه ولی معمولا اگ نیم ساعت دیر تر صبحانه بخورم حالت تهوع میگیرتم  بعدش صبحانه میخورم  اما مدام بیحالم دست و پاهاممم یخ

عکس سونوتوبزار

منم بچم دختره علایمم پسر

همین اول امضام میگم اگه ازپستم خوشت نیومده و...حالابه هردلیلی ازجمله یانظرم ناراضی بودی به خوبی بهم بگو من بدنیستم به خوبی که بگی به خوبی هم پاسخ میگیری پس به دلایلی که بعضی کاربرااینجاروازان خودشون میدونن وهرچی دوست داشتن وبه ذهنشون ردشد وپیاده میکنن گفتم بگم بهتون ازاین به بعد توهین کنی توهین بهت میشه تویه جمله قشنگ بگویاپستموپاک کنم نشدولازم بود عذرخواهی کنم.باتشکر😊 خدایاتوخودت میدونی چی میخام پس؛  خدایابه امیدخودت... برام دعاکن به وسعت دلت ممنون عزیزم🌺🌺هرکس خودداندوخدای دلش که چه دردیست کجای دلش😢😢خانمادرسته اینجامجازیه همدیگرونمیبینیم نمیشناسیم اماکلمات انرژی دارند  هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!!!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است.. هر قلبی دردی دارد٬ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد... بعضی ها آن رادرچشمانشان پنهان میکنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!!!!!!خنده رامعنی به سر مستی مکنآنکه میخندد غمش بی انتهاست..نه سفیدی بیانگر زیبایی ست....... ونه سیاهی نشانه زشتی........ کفن سفید ٬ اما ترساننده است: وکعبه سیاه ٫ اما محبوب ودوست داشتنی است.....انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.....قبل از اینکه سرت را بالا ببری ونداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی..... نظری به پایین بیندازو داشته هایت راشاکر باش❤️❤️..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز