2789
تا اون موقع باباشم خوابیده فعلا که پسرم هی داره سوال میپرسه قصد خوابیدن نداره

اخی بچه ها ملا مامورن. امتن ازین شیطونا. قربونشون برم 

خدایا مرسی ازت بابت همه چی. 😍😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا؟؟؟ 

کارش شیفت شبه .اولین شبیه ک نیست😢😢😢

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
اخی عزیزم غصه نخور فردا میاد جاش. کار باشع این چیزا درست میشه

دعا کن ک استخدامش کنن الان گفتن آزمایشی بیا ولی همکارش بهش گفته منکه استخدام شدم۱۱ماه هرشب شیفت شب بودم پست سرهم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز