2789
عنوان

گوشی

| مشاهده متن کامل بحث + 776 بازدید | 62 پست
چی خریدی وچه قیمتی راضی هستی  من تاحدود3و۵۰۰ میخام بخرم

من هوآوی پی اسمارت 2019 خریدم 2800 الان دیجی کالا تازه آورده 2700 میده

راضی بودن که عالیه امکاناتش هم خیلی زیاده

 تو میخوای چه امکاناتی داشته باشه؟ 

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هوآوی پی اسمارت 2019 خریدم 2800 الان دیجی کالا تازه آورده 2700 میده راضی بودن که عالیه امکاناتش ...

دوربینش باکیفیت باشه وامکانات خوبی داشته باشه یه چیزنو وبروزی باشه 

شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  
اپل نگیر،سامسونگ یا اچ تی سی بگیر گوشی قبیلیم اچ تی سی ۵ ساله هنوز دارمش دلم نمیاد بفروشمش،گوشی الان ...

اچ تی سی دیگه مثله قبل نیست الانم دیگه اپدیت دهی نداره واسه میان رده هاش و خیلی وقتم هست گوشی نزده بعد از u12

دوربینش باکیفیت باشه وامکانات خوبی داشته باشه یه چیزنو وبروزی باشه  


ببین مال من پشتش دوتا دوربین 13 و 2 داره کیفیتش خیلی خوبه سلفیش و همه جا 8 زده ولی مال من 16 و کیفیتش خیلی عالیه

رامش 3 و حافظه ی داخلیش 64گیگ

حسگر اثر انگشت داره

باطریش3400 میلی آمپر

و هم زمان دو تا سیم کارتش 4جی پلاس و کیت 6 هست

خلاصه کیفیت خیلی خوبی داره

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
ببین مال من پشتش دوتا دوربین 13 و 2 داره کیفیتش خیلی خوبه سلفیش و همه جا 8 زده ولی مال من 16 و کیفیا ...

خیلی خوبه 

ممنونم ازراهنماییت عزیزدلم

شیلا دختری زیبا،مهربون،توانا،پرانرژی،شاد،سختکوش  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز