2777
2789
عنوان

دکتر زنان

| مشاهده متن کامل بحث + 4770 بازدید | 71 پست

نصر دی و گاندی هست میدونم

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من سر زایمانم دکتر مشفقی بودن فوق العاده بود اونم معرکه دستش بخیش همه چی من ۴ ۵ تا دکتر دیگه رفتم ...

مشفقی خانمه؟  کدوم بیمارستان؟ 

به نیت برآورده شدن حاجتم یه صلوات... بچه دار نمیشم،دوقلو میخام یه دختر و یه پسر...  
استخارت چی گفت من خودمو کشتم با وسواس پیداش کردم کلی تحقیق سر زایمانم مسافرت بود😒 اما خب برای من ...

اون یکی‌دکترتون کی هست اونم همین بیمارستان ها هست ؟؟ 

استخارم خودمم نفهمیدم ولی یجاش درمورد گناهکاران بود حس کردم شاید خوب نباشه 

مشفقی خانمه؟  کدوم بیمارستان؟

مشفقی بله معصومه مشفقی مطبش یوسف اباده

اونم نجمیه و محب کوثرو میدونم اما جاهای دیگه هم هستش

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
اون یکی‌دکترتون کی هست اونم همین بیمارستان ها هست ؟؟  استخارم خودمم نفهمیدم ولی یجاش درمورد گن ...

بله اونم هست

معصومه مشفقی

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
مشفقی بله معصومه مشفقی مطبش یوسف اباده اونم نجمیه و محب کوثرو میدونم اما جاهای دیگه هم هستش

ممنونم. کی زایمان داشتید‌؟ هزینش؟ جدا برا خودش هم پول گرفت؟

به نیت برآورده شدن حاجتم یه صلوات... بچه دار نمیشم،دوقلو میخام یه دختر و یه پسر...  
ممنونم. کی زایمان داشتید‌؟ هزینش؟ جدا برا خودش هم پول گرفت؟

من ۴ سال پیش دستمزد جدا ندادم

چون ازاد رفتم نجمیه ۳ تومن برای طبیعی دادم

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
جای بخیه هاش خوبه خانومی ؟؟  من فقط دنبال یه دکتر اروم و با محبتم  به طبیعی و سزارین وار ...

واقعا بدون اغراق میگم ۴ تا دکتر رفتم نفهمیدن زایمانم طبیعی بوده

اخلاقش که فوق العادس 

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
اینم من تعریفشو شنیدم کدوم بیمارستان ها هستن

غدیر محب کوثر تهرانپارس نیکان بیمارستانای زیادی هستن من دقیق یادم نیست

تفاوت یک احمق با یک بیشعور در اینه که ؛یک احمق نمیتونه بفهمه ولی یک بیشعور نمیخواد که بفهمه !و جهان پر از بیشعور هاست نه احمق ها ...😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز