2733
2739
عنوان

مهریه جالب

1450 بازدید | 36 پست

شبتون بخیر☺ از بین مهریه هایی که دیدین جال ترینشون چی بوده یا کلا به جای سکه و طلا و مهری های تکراری چه چیز دیگه ای خوبه؟؟؟

قبرستون ها پر از آدماییه که منتظر یه روز فوق العاده بودن

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

جالب ترینش نان بربری بوده اینو مهریه کرده بودن ولی کلاً ملک خوبه واسه مهریه 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
2731
از من شمش طلا 😂

الماس کوه نور😎😂😂

دیدی که سخت نیست ... تنها بدون من؟        دیدی که صبح می شود ... شبها بدون من ؟    این نبض زندگی ... بی وقفه می زند!               فرقی نمی کند ... با من ... بدون من ...!         دیروز گرچه سخت ... امروز هم گذشت ...      طوری نمی شود... فردا بدون من ...!

مهریه ی یه جلد حافظ + حقوق برابر

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
2738

من دوس دارم مهریمو بزنم یه واحد اپارتمان😎یا اینکه کلا عقد اریایی کنمو بگم نصف اموالت واس خودم😃

بنده به عنوان یه عضو از جامعه نینی سایتی و جامعه ایران مخالفتمو از ازدواج در سن زیر ۱۸ سال اعلام میکنم و هر جا صحبتی در این مورد باشه ساکت نمیمونم.همونطور که حجاب من که یک مسئله شخصیه از نظر شما به شما و شوشو!هاتونو جامعه و قایق و کشتی و این حرفا مربوط میشه ازدواج شما در سن پایین که تبعات زیادی در جامعه داره ،جدا از دلسوزی به منم مربوط میشه. حداقل در سن قانونی ازدواج کنین! برنگردین به صد سال قبلو قبل ترش!از یک کار اشتباه دفاع و تبلیغ نکنین! مثال نقض نیارین که فلانی خوشبخته فلانی اندازه ۴۰ ساله ها میفهمه.کار اشتباه اشتباهه😕حتی اگه خوشبختم بشید خیلی چیزا رو از دست دادین و خیلی مسوولیت هایی که مناسب سنتون نبوده رو دوشتونه (کپی امضای یک کاربر)جوری که باهات رفتار میکنه خیلی مهمتر از حسیه که بهت داره. سرجدتون وسطای تاپیک خواهرشوهرمادرشوهر،دوتا تاپیک مفیدبزنید!دوتا مطلب فمینیستی بخونید بفهمید حق و حقوقتون چیه!یکم با آناتومی بدنتون آشنابشید،از اتصال مغزوزبونتون مطلع باشیدبعد نظربدید.
جالب ترینش نان بربری بوده اینو مهریه کرده بودن ولی کلاً ملک خوبه واسه مهریه 

آره خونه و ملک بهتره تا سکه 

آخرشم که بهت نمیدن!!

قبرستون ها پر از آدماییه که منتظر یه روز فوق العاده بودن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز