2777
2789

نفس تنگی دارم.اینقدر حالمو گرفته که حال بلند شدنو ندارم نشستم جلو پنجره از بس نفس کم میارم

من همونیم که ناخواسته باردار شده بود🥴 تمام آینده رو فقط برای پسرش برنامه ریزی کرده بود و نمیتونست عضو جدیدو بپذیره😓 افسردگی گرفته بود هیچ جوری با بارداریش کنار نمیومد😖 دنبال دارو و روش های سقط بود😭،الان همون جنین ناخواسته به دنیا اومده 😊یه دختر به زیبایی و سفیدی فرشته ها🥰.اون روی شوهرمو با اومدن دخترمون بعد از ۸ سال زندگی مشترک تازه دیدم 😆جوری قربون صدقه ی دخترمون میره و تو آغوش میگیرتش که باورم نمیشه این مرد همون شوهر  خجالتی و کم عاطفه است که  به زبون اوردن احساساتش خیلی براش سخت بود😮،باشه. هر روز میگم خدایا هزار مرتبه شکرت که این فرشته کوچولورو به ما دادی(مادر بزرگ یکی از شاگردای دوسال پیشم بعد از دوسال بی اطلاعی از هم خواب دیده بود توی تاریکی توی یه خونه چراغ سبز روشن بوده از ادما میپرسیده این خونه کیه بهش میگفتن خونه خانم معلم طاهاست.مادر بزرگ طاها صبح بلند میشه به دخترش زنگ میزنه میگه مامان امروز حتما به معلم پسرت زنگ بزن احوالشو بپرس این خوابو دیدم حتما چیزی هست.تو اوج ناراحتی من و تصمیم جدیم برای سقط این خانم با تعریف کردن خواب مادر ساداتش منو از حماقتی که میخواستم بکنم منصرف کرد.دعای خیرم همیشه بدرقه راه عزیزان مادر بزرگ طاها خواهد بود.🌹💝(اگر به قدر یک جمله تونستید کسی را از خواب غفلت بیدار کنید دریغ نکنید شاید یک جمله شما زندگی بخشید به کسی💝💝💝💝) )الهی لحظه لحظه ی  زندگی تک تکتون  پر از اتفاقای ناخواسته شیرین و پر از ارامش مث شیرینی اتفاق ناخواسته ی ما باشه.        خداوندا به اندازه تمام هستی شکرت .                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ناهار هیچی ندارم طبق معمول باید برم سراغ فریزر ببینم چی توش پیدا میکنم 😕

سلام بماند به یادگار ،اینها اخرین حرف های من هست ،الان که اینو میخونی من برای همیشه سایت و ترک کردم ، به نی نی یار گفتم تعلیقم کنه حالا نمیدونم تعلیق بشم مثل قدیم میزنه روش که **دسترسی به اطلاعات این کاربر امکان پذیر نمی باشد **یا نه ؟ به هر حال من رفتم ، دوستان خوب من  خداحافظ ببخشید که بی خبر رفتم محبت هاتون یادم میمونه خوبی و بدی دیدید حلال کنید ، در خصوص اونهایی هم که با رفتم خوشحال میشن باید بگم خداروشکر که هنوز باعث خوشحالی میشیم 😂 راحت باشید حلالتون .نمیدونم دیگه باید چیا بگم ، جز اینکه  ایشالا  حال دل همه خوش باشه 💔 خداحافظ تا همیشه 9.8.2024 اخرین بازدید 👋👋

قیمه داریم😋منتظرم اذون بده نماز بخونم ناهار بخورم خوشگل موشگل کنم با عشق جان بریم بیرون😝😝

نمیدونم چجوری پولش میخواد جور بشه خیلی استرس گرفتم میشه برا جور شدن جهیزیه ام صلوات بفرستین😳

رستای من مالک رویا های طوفان زده من از وقتی تو براورده شدی دگر هیچ ارزویی نکردم 😍😍😍بعد سه سال انتظار اومدی دخمل گلم وشدی همه وجود من وعشق بابایی خیلی دوست داریم عزیزم💓

سلام بدک نیستم.

صبح یه اس دادم به طبقه بالایی نوشتم شوهرش که مدیر ساختمونه هر زمان بیکار شد بگه یه من بیام باهاش صحبت کنم یا اون بیاد دم در صحبت کنیم. دیدم شوهره زنگ زده میخواد دعوا بگیره. چیه چکار دارین؟!!! مشکلات ساختمانو گفتم برگشته میگه خانم شما همش موش دونی میکنی و هی به خانم من زنگ میزنی و و و ... بعدم یه مشت حرفایی زد که بگه یعنی ساختمون هیچ مشکلی نداره. پیش خودم گفتم گور بابای ساختمان. حوصله ندارم اول صبح روز جمعه ای وایسم با این کل کل کنم. گفتم باشه شما درست میگین من اشتباه کردم بعد از اینم دیگه زنگ نمیزنم خیلی ممنون خدانگهدار قطعا فهمیده که ناراحت شدم. ولی مهم نیست. فقط تو این فکرم که پولامو انشاءالله پس انداز کنم و از این دیوونه خونه برم.

ناهار دلتون نخواد میخوام ماهی بخورم با سبزی پلو. ولی با صحبتهایی که دوستمون در مورد نخوردن ناهار کردن میخوام یه کم فاصله خوردنمو زیاد کنم.

الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم از پیامبر اکرم (ص) ترجمه: حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم نمیماند.
نفس تنگی دارم.اینقدر حالمو گرفته که حال بلند شدنو ندارم نشستم جلو پنجره از بس نفس کم میارم


چرا؟ چی شده؟

الملک یبغی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم از پیامبر اکرم (ص) ترجمه: حکومت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم نمیماند.

تازه بیدار شدم

شبم کلی مهمون دارم و از الان باید شروع کنم اماده کردن وسایل و سالاد و... 

ناهارم هیچی ندارم 


و خداوند سر را آفرید، تا روی گردن باشد... نه در زندگی مردم... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز