ninijann مدیر عضویت: 1397/08/05 تعداد پست: 279 عنوان اسم دخترم | مشاهده متن کامل بحث + 231 بازدید | 22 پست سلام دوستانمیخوام اسم دخترمو بزارم لیان Lianبه نظرتون قشنگه؟؟؟ 1398/01/23 | 20:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
tasnimm عضویت: 1397/10/18 تعداد پست: 802 لیانا تلفظش اسونتره و قشنگتر Prove yourself to "yourself" not other
ninijann مدیر استارتر عضویت: 1397/08/05 تعداد پست: 279 هر اسمی رو بخوای مسخره کنی میشه ولی هر چی دلت میخوادو بذار بعدم انشالله دنیا اومد اطرافیان صداش کردن ... کاملا باهات موافقم از نظر پدر و مادر باید قشنگ باشهواقعا چرا مسخره میکننن؟؟؟من اسم خودم احلام هست تا دوسه سال پیش همه با تعجب صدام میکردن یه سریا خاص و یه سری هم سختو بی معنی میدونستناهیچوقت فکر نمیکردم یه عروسک اسممو تو زبون ها بندازه )جنابخان(😂😂😂
«مامان_آرین» عضویت: 1390/02/24 تعداد پست: 1117 کاملا باهات موافقم از نظر پدر و مادر باید قشنگ باشه واقعا چرا مسخره میکننن؟؟؟ من اسم خودم ا ... 😂😂😂😂
مانابانو عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 5191 نه خيلي خوب نيست خدايا چنان كن سرانجام كار تا تو خشنود باشي و ما رستگار