2733
2734
عنوان

آش دوغ

246 بازدید | 3 پست

بچه ها تو آش دوغ سبزی خشک بریزم بد میشه آخه همیشه سبزی تازه ریختم الان میترسم بد شه

طومار طولاني انتظارم به اميد خودت يارب. سوال دندانپزشکی داشتید اینجا بپرسید https://www.ninisite.com/discussion/topic/3804499/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%af%d9%86%d8%af%d9%88%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c?page=2

نه زیاد فرق نمیکنه 

لطفا برا شادی روح خواهرم و پدرم با دلهای پاکتون صلوات بفرستید خدا هیچگاه داغ عزیزی رو بهتون نشون نده    عمر گرون گذشت نفهمیدم بعضیهایی که روم میخندن صرفا دوستدارانم نیستن دشمنن با سلاح خنده

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

http://siactest.daco.pr.gov/alis/alis.html


https://councils.clark.edu/eportfolios/3267/Home/_


https://publish.illinois.edu/purchaseguide/معرفی-گروه-کارخا‌نجات-تولیدی-عالیس/


http://blogs.harvard.edu/gumaste/معرفی-گروه-کارخا‌نجات-تولیدی-عالیس/


بیش از 60 درصد وزن بدن را آب تشکیل می‌دهد. مصرف نوشیدنی‌های سالم، بخش مهمی از نیاز روزانه بدن به آب را تأمین می‌کنند و کاهش آب بدن موجب ایجاد اختلالات خطرناکی در بدن می‌شود. دو عامل سن و جنس در تعیین میزان کل آب بدن نقش اساسی دارند. در کودکان تقریبا ۸۰ درصد وزن بدن را آب تشکیل می‌دهد و به مرور زمان و با افزایش سن این نسبت کاهش می‌یابد. به‌طوری‌که در افراد مسن این عدد به حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد می‌رسد. به همین دلیل نوشیدنی‌ها جزو مهم‌ترین دسته‌های مواد غذایی هستند که متخصصان تغذیه همیشه به نقش مهم آن در وعده‌ها و رژیم‌های غذایی تأکید دارند.

جالب است بدانید برخی فرآیندهایی که در بدن ما انجام می‌شوند، باعث تحلیل بافت‌های استخوانی می‌شوند. تقریبا تا ۳۰ سالگی سرعت رشد و ترمیم استخوان‌ها بیشتر از تحلیل آن‌ها است اما اگر کلسیم کافی به بدن شما نرسد، با گذر از ۳۰ سالگی، استخوان‌های شما کم‌کم استحکام خود را از دست داده و دچار آسیب می‌شوند.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687