2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون ک خودکشی کرد 🤔

اره فک کنم اونو میگه من که باور نمیکنم دیگه داستانای اینجارو اون استورمی رو باور کرده بودم چقدم واسش دل سوزوندم از بس که رفته بود تو بحر داستان و خیلی با جزییات تعریف میکرد

دوستون دارم مهربونا لطفا هر کسی تونست واسه بهتر شدن زندگیم یه صلوات بفرسته خیلی ممنون  
این کی گیه؟ قضیه چی چیه؟

همون که دیشب تو پربازدیدا بود و میخواست خودشو بکشه اول یذره تاپیکشو خوندم بعد دیگه باور نکردم اومدم بیرون بعد حتی ادرس بیمارستانم داده بود

دوستون دارم مهربونا لطفا هر کسی تونست واسه بهتر شدن زندگیم یه صلوات بفرسته خیلی ممنون  
همون که دیشب تو پربازدیدا بود و میخواست خودشو بکشه اول یذره تاپیکشو خوندم بعد دیگه باور نکردم اومدم ...

واقعا؟

نکنه اینم مثل فاخته و استورمی هستش؟؟؟

برام ۲تا دونه صلوات میفرستی؟محتاجشونم
همون که دیشب تو پربازدیدا بود و میخواست خودشو بکشه اول یذره تاپیکشو خوندم بعد دیگه باور نکردم اومدم ...




اسم برگه بیمارستان با دلیل ترخیض عکسشو گذاشتم

همه هم دیدن

دوست خوبم زود قضاوت نکن..🌹

من برای حلب توجه ناپیک نزدم چون توجه شما دردی از من دوت نمیکنم فقط تاپیک زدم اسم قرص پرسیدم

امروزم برا اونایی ک باور نداشتن عکس گذاشتم

اسم برگه بیمارستان با دلیل ترخیض عکسشو گذاشتم همه هم دیدن دوست خوبم زود قضاوت نکن..🌹 من برای حلب ...

عزیزم من قضاوت نمیکنم شما سرگذشتتو گفتی هر کسی میتونه باور کنه یا نکنه منم باور نکردم تو اینترنتم پره از این عکسا به هر حال امیدوارم مشکلت حل شه

دوستون دارم مهربونا لطفا هر کسی تونست واسه بهتر شدن زندگیم یه صلوات بفرسته خیلی ممنون  
عزیزم من قضاوت نمیکنم شما سرگذشتتو گفتی هر کسی میتونه باور کنه یا نکنه منم باور نکردم تو اینترنتم پر ...



پر از این عکسا ب اسم من؟

به اسم من ؟

من یک ساله عضوم و بچه های تاپیک بامداد خمار همه اسم منو میدونن و حتی بیرون هم رفتیم با چندتاشچن

پر از این عکسا ب اسم من؟ به اسم من ؟ من یک ساله عضوم و بچه های تاپیک بامداد خمار همه اسم منو میدون ...

باشه من معذرت میخوام گفتم که امیدوارم مشکلت حل شه

دوستون دارم مهربونا لطفا هر کسی تونست واسه بهتر شدن زندگیم یه صلوات بفرسته خیلی ممنون  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز