2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام دوستان من نماینده مستقیم محصولات تخصصی پوست و مو برند الیکس و لدورا هستم. 

اگر سفارشی دارید یا سوالی دارید با دو شماره پایین تماس بگیرید تا در اسرع وقت محصولتون را آماده کنم و ارسال سرتسر ایران داریم.

09012435534

09112312534 واتساپ دارد. 

لدورا#

الیکس#  

هلث# نوشن

#ledora


 

دوست عزیز این کرم سخت ترین اگزما رو هم درمان میکنه. حتی برای زخم بستر مفیده.خواهش میکنم تماس بگیرید و یا واتساپ پیام بدین تا با درمان خونگی هم راهنمایی تون کنم.

۰۹۱۲۳۰۵۱۴۲۲  سیما بابایی

کارشناس ارشد تخصصی پوست و مو

من این کرم رو استفاده میکنم و بسیار راضیم
برای خشکی و اگزمای پوست فوق العادست
من همه محصولات خودم و خانواده ام رو از این پیج کیان بیوتی میخرم.
برای سفارش اولتون با فرستادن کد KB1400 10 درصد تخفیف میدن.
سفارش های بالای 400 تومن هم ارسالش رایگانه.
واقعا خدمات پس از فروششون خیلی خوبی دارن.
من تو ایران خیلی کم دیدم اینجوری بعد فروش به مشتری خدمات بدن .
آدرس پیجشون هم اینه:
https://www.instagram.com/kiyanbeauty.ir

سلام عزیزان واقعا ناراحت کننده هس هر کسی اومده تعریف کرده یک شماره داده مطمئن باشید منی که شنیدم فروشندشو دارم اومدم صادقانه از شماها بشنوم 

اصلا اصلا اصلا خوب نیس من استفاده کردم حتی کرم مرطوب کننده ثمین یا پماد زینک اکساید هم والا بهترشن من اگزما دارم هم وازلین 

هم ثمین 

هم الیکس 

امتحان کردم الان چند روزه دارم پماد زینک با یک نرم کننده قاطی میکنم والا بهتر شده نمیگم خوب خوب شده اما قبلش پوست دستم  قرمز شده بود دیگه فقط کفش ترک نبود روش هم قرمز شده بود چند روزه دارم زینک با نرم کننده بی بو ثمین یا سی گل حالا شما  هر نرم کننده بی بو قاطی کردم قرمزی رفت کلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز