2777
2789
عنوان

پیام

| مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 46 پست
خب اگه خیلی بد تموم کرده باشین و یه عالمه بد وبیراه گفته باشین بهم چی؟

همچین موردی پیش اومد خیلی سرسنگین فقط نوشتم : سپاس و همچنین 

اینجوری اون حساب دستش اومد منم بی ادبی نکردم

خدای مهربونم ، بخاطر همه اتفاقهای خوبی که به زودی واسم رقم میزنی ممنونم ! من به تو و توانایی هات ایمان دارم ، پس نگران هیچ چیز نیستم ! خودم و بدستت سپردم مواظبم باش😘 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولش کن بیکاری هیچ وقت خودت و پایین نیار جواب ندادن بیشتر میسوزونتش

مامان آقا دانیال پسر بامزه و شیرین ام خدا به هر کی نداره بهترینشو بده اونایی که دارن هم سلامت نگه داره آمین❣❣💙💙
آره خب تبریک گفته منم جواب تبریکش میدم نمیخوای که خوش و بش کنی . 

مثلا اگه شماره اشو داشته باشی استوری هاشو یا پروفایلشو چک میکنی؟

خدایا خودت راه درست رو بهم نشون بده.
اره  اینکه مهم نیست 🤷‍♀️

من شماره اشو نداشتم بعد چندسال پیام داد سلام عیدتون مبارک من جواب ندادم

بعد شماره اشو ذخیره کردم استوری هاشو تو واتساپ نگاه کردم بنظر خودم ضایع کردم

خدایا خودت راه درست رو بهم نشون بده.
بعدم من متاهلم دلیل این پیامشو نفهمیدم 

من همین را میگم بعضی ازاقایون برای چی به خودشوناجازه میدن به یه خانم که مثلا چندسال قبل باشون اشنا بوده اندپیام بدن وباعث مشکل درزندگی اون خانم بشن وشوهر اون خانم را دچاربدبینی کنند.

مثلا اگه شماره اشو داشته باشی استوری هاشو یا پروفایلشو چک میکنی؟

تحت هیچ عنوان چون متاهلم اگه مجرد بودم شاید فقط اونم پروفایلشو نگاه میکردم اونم از روی کنجکاوی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز