2789

ینی حتما باید بند ۱۸ رو علامت میزدیم??

من رفتم اطلاعاتمو چک کردم درست بود نظامم تایید شده بود نوشته بود قدیم چیکار کنم 

کمکککککک#  

یکی از دلایل آرامشم اینه که مهم نیست که دیگران چه فکری در موردم میکنن دیگران اگه فکر کردن بلد بودن یه فکری به حال خودشون میکردن. اگه با نظرام مخالف بودی روم ریپلی نکن چون من نظر خودمو دارم به کسی مربوط نی حتی شما دوست عزیز🤔 من اینجا دنبال شاد کردن شمام پس تو شادیاتون دعوتم کنید به تاپیکتون 😉 اگه دیدی دلت گرفته و کسی نیست باهاش درد و دل کنی و فک میکنی تنهایی بهم پیام بده من همیشه اینجام منتظر تو😊 شاید سنم کم باشه اما تجربه زیاد دارم 😎😁 در اخر (خنده برلب میزنم تا کس نداند درد من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت 😊)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره علامت بزنید بند۱۸رو 

دوباره باید سریال بخرم واسه اون قبلی خریدم نمیشه 

یکی از دلایل آرامشم اینه که مهم نیست که دیگران چه فکری در موردم میکنن دیگران اگه فکر کردن بلد بودن یه فکری به حال خودشون میکردن. اگه با نظرام مخالف بودی روم ریپلی نکن چون من نظر خودمو دارم به کسی مربوط نی حتی شما دوست عزیز🤔 من اینجا دنبال شاد کردن شمام پس تو شادیاتون دعوتم کنید به تاپیکتون 😉 اگه دیدی دلت گرفته و کسی نیست باهاش درد و دل کنی و فک میکنی تنهایی بهم پیام بده من همیشه اینجام منتظر تو😊 شاید سنم کم باشه اما تجربه زیاد دارم 😎😁 در اخر (خنده برلب میزنم تا کس نداند درد من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت 😊)

تو سایت سنجش که میری تو قسمت سراسری چندمیشه

یکی از دلایل آرامشم اینه که مهم نیست که دیگران چه فکری در موردم میکنن دیگران اگه فکر کردن بلد بودن یه فکری به حال خودشون میکردن. اگه با نظرام مخالف بودی روم ریپلی نکن چون من نظر خودمو دارم به کسی مربوط نی حتی شما دوست عزیز🤔 من اینجا دنبال شاد کردن شمام پس تو شادیاتون دعوتم کنید به تاپیکتون 😉 اگه دیدی دلت گرفته و کسی نیست باهاش درد و دل کنی و فک میکنی تنهایی بهم پیام بده من همیشه اینجام منتظر تو😊 شاید سنم کم باشه اما تجربه زیاد دارم 😎😁 در اخر (خنده برلب میزنم تا کس نداند درد من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت 😊)

چرا سریال بگیری میری ویرایش دیگ دیگ نمیخواد ک کد پیگیری اینا لازمهوفقط 

خب میگم که رفتم ولی نظامم تایید بود😑

یکی از دلایل آرامشم اینه که مهم نیست که دیگران چه فکری در موردم میکنن دیگران اگه فکر کردن بلد بودن یه فکری به حال خودشون میکردن. اگه با نظرام مخالف بودی روم ریپلی نکن چون من نظر خودمو دارم به کسی مربوط نی حتی شما دوست عزیز🤔 من اینجا دنبال شاد کردن شمام پس تو شادیاتون دعوتم کنید به تاپیکتون 😉 اگه دیدی دلت گرفته و کسی نیست باهاش درد و دل کنی و فک میکنی تنهایی بهم پیام بده من همیشه اینجام منتظر تو😊 شاید سنم کم باشه اما تجربه زیاد دارم 😎😁 در اخر (خنده برلب میزنم تا کس نداند درد من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت 😊)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز