2777
2789
عنوان

مانتو+عکس🤔🤔🤔🤔🤔

| مشاهده متن کامل بحث + 6582 بازدید | 85 پست

اسی برام آشنایی🤔🤔🤔

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😓😓😓😓نه اون نیستم😁

اسمت سمیه نیس؟؟؟؟

✌ همگام با تاپیک بامداد خمار💪  با همراهیِ دوست جونیا😍.  📎گروه آبی📎  وزن اولیه: ۸۴    وزن شروع دوباره😅: ۷۷  وزن کنونی: ۷۳.۸۵۰   هدف اول: ۷۴🔓🔑   هدف دوم: ۷۱🔒   هدف سوم: ۶۸🔒   هدف آخر😍: ۶۵🔒
دیدی گفتم تو تن قشنگه 😍 حیفه نگهش دار والا این صد میارزه ب بعضی مانتوها ک بعضیا عکس میزارن میگن و ...

موافقم👍👍👍👍هرچیزی که مد میشه قشنگ نیست و هر چیزه قشنگی هم که مدش میره قرار نیست استفاده نشه. 

هربژی کورد😍😍😍😍بچه هام زندگیمن ❤️خدایا خودت مراقبشون باش

همینو بزار دو سال دیگه مد میشه باز بپوشش

چشمام که باز میشن میبینم یه فرشته سمت راستمه, یکی سمت چپم, یکی تو بطن وجودم و ...یکی دیگه هم اون بالا بالاها تو آسمون لابه لای ابرا که با چشمای قشنگش داره به من نگاه می‌کنه. خدایا من درست وسط بهشتتم... شکر

منم امروز رفتم خرید عید عکسشونو نمیزارم چون خودم خیلی از خریدامون خوشم میاد یکی بگه قشنگ نیست من یجوری میشم دو دل میشم برا همین نمیزارم 🤗🤗🤗😉

  مهم نیس فقیری یا پولدار "انسان" که باشی سرت پیش   خدات و خودت همیشه بلنده 💓هیچی مثل ی وجدان اروم نیست😌خدایا خودت مراقب خانوادم باش عشق هام همسرم ❤🧑....دختره عزیزم💜 👧و پسرکوچولوی نازم 💙👦

اسی من اگه بجات بودم میدونی چیکار میکردم؟من خیاط نیستم ولی دست به قیچیم خوبه.مانتوت قشنگه ولی قدیمی شده.من اگه بجات بودم جای اینکه ردش کنم اون حاشیه دور آستیناش و پایینش رو که طرح قشنگی هم داره با دقت قیچی میکردم بعد یه ش
ومیز همین رنگی ریون یا کرپ می

در کلاس زندگی درسها گونه گونه است/درس دست یافتن به آب و نان/درس زیستن کنار این و آن/درس مهر،درس قهر،درس آشنا شدن،درس با سرشک غم ز هم جدا شدن/در کنار این معلمها و درسها/در کنار نمره های بیست و نمره های صفر/یک معلم بزرگ نیز،در کلاس هست و در کلاس نیست/نام اوست"مرگ"و آنچه او درس میدهد"زندگیست"فریدون مشیری

ببخشید نتم ضعیفه دستم رفت رو گزینه ارسال.

بعد یه کرپ ساده همین رنگ میخریدم و اون قسمتارو روش کار میکردم حالا یا استیناش یا حتی دور یقه اش.میشد یه لباس جدید.یه سر به پی مدیافت بزن ایده های خوبی میگیری
ج

در کلاس زندگی درسها گونه گونه است/درس دست یافتن به آب و نان/درس زیستن کنار این و آن/درس مهر،درس قهر،درس آشنا شدن،درس با سرشک غم ز هم جدا شدن/در کنار این معلمها و درسها/در کنار نمره های بیست و نمره های صفر/یک معلم بزرگ نیز،در کلاس هست و در کلاس نیست/نام اوست"مرگ"و آنچه او درس میدهد"زندگیست"فریدون مشیری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز