2777
2789
عنوان

دسر خرمایی+مراحلش+عکس

964 بازدید | 4 پست

سلام خانما دسر خرمایی درست کردم خیلی خوب شد طعمش گفتم بزارم برا شما هم درست کنین جواب سوال هاتونو بعدا میدم الان باید برم گفتم بیام زودی بزارم و برم😘😘



اول خرما هارو دونه هاشو جدا میکنیم میریزیم تو کاشه و بهش یک قاشق چای خوری پودر هل و یک قاشق غذا خوری دارچین اضافه میکنیم و خوب میکوبیم البته میتونین بریزین تو غذا ساز و یا چرخش کنین من وقت نداشتم با گوشت کوب کوبیدم

بعدش بزارین کنار و یک پیمانه ارد نخودچی رو بریزین تو یه قابلمه کوچیک و یکم تفتش بدین تا خامیش گرفته بشه وبهش ۵۰ گرم کره و۲۵ گرم روغن مایع و یک قاشق چای خوری پودر هل اضافه کنین و مخلوط کنین و بزارین کنار


روی سطح کارتون یه نایلون فریزر باز کنین و رو نایلون دو سه قطره روغن بزنین و چربش کنین و خرما هارو پهن کنین و روش هم ارد اماده شده رو پهن کنین

بعدش پایینش گردو خرد شده اضافه کنین وپودر نارگیل بپاشین 

و با کمک نایلون رولش کنین و بزارینش دو سه ساعت یخچال و درش بیارین و برش بزنین و بشن این گوگولیا




پست-اول-خار-نداشت#  

❤خدا جون عاشقتم❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی حتما درست میکنم   

بالارفتن سن هیچ تاثیری درشعور آدما نداره!نهایتاً یه بیشعور پیرمیشی که فکرمیکنی هرچیزی ک میگی بقیه بایدبخاطر سنت قبول کنن واحترام بذارن...    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792