2733
2734
عنوان

الرژی نوزاد

130 بازدید | 12 پست

دوستان دختر من الرژی داره انگار .دکتر محصولات گاوی و اجیل اینا ممنوع کرده بود منم رعایت کردم یه کمی بهتر شد اما یه روز بادوم خوردم دوباره شرو شد من حدسم اینه که به بادوم حساسیت داره نه محصولات گاوی.

حالا چیزی که خیلی منو اذیت میکنه جوش های دور لبش هست.

شما کرمی نمیشناسید که زود خوبشون کنه؟

هیدروکورتیزون دکتر داد ۷ روز زدم یه کم بهتر شد ولی محو نشد تا بادوم خوردم دوباره برگشت.

خب نخور😐

😍تیکر تولد یکسالگی 😍زنی را می شناسم من ؛که در یک گوشه ی خانه میان شستن و پختن درون آشپزخانه سرود عشق میخواند نگاهش ساده و تنهاست صدایش خسته و محزون، امیدش در ته فرداست...زنی هم زیر لب گوید؛ گریزانم از این خانه ولی از خود چنین  پرسد: چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟ زنی با تار تنهایی؛  لباس تور میبافد زنی در کنج تاریکی نماز نور میخواند. زنی خو کرده با زنجیر؛ زنی مانوس با زندان تمام سهم او اینست نگاه سرد زندانبان..زنی را می شناسم من؛که میمیرد ز یک تحقیر ولی آواز میخواند که این است بازی تقدیر. زنی با فقر میسازد؛ زنی با اشک میخوابد زنی با حسرت و حیرت گناهش را نمیداند...زنی واریس پایش را؛ زنی درد نهانش را ز مردم میکند مخفی که یک باره نگویندش چه بد بختی ،چه بد بختی...زنی را میشناسم من؛ که شعرش بوی غم دارد ولی میخندد و گوید که دنیا پیچ و خم دارد ... بانوان عزيزی كه هر كدام در پس لبخندشان غمی پنهان دارند !

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
گلم دختر توهم الرژی داشت؟

اره اگزما داره.هر روز روزی سه بار براش این پمادو میزنم.دکتر بهش کرم اگزمای اوریاژ داد خارجیه ولی ایپانتن قیمتش فکر کنم هشت هزارتومن باشه بهتره

اره اگزما داره.هر روز روزی سه بار براش این پمادو میزنم.دکتر بهش کرم اگزمای اوریاژ داد خارجیه ولی ایپ ...

وای من خیلی ناراحتم عزیزم برم بخرم خدا کنه خوب باشه.

دخترم من رو چونه و پشت لبش دونه های قرمز ریز زده و خشک شده پوستش نمیدونم به چی حساسیت داره.

تو الان زدی دخترت خوب شده یا مدام اید بزنی؟


وای من خیلی ناراحتم عزیزم برم بخرم خدا کنه خوب باشه. دخترم من رو چونه و پشت لبش دونه های قرمز ریز ز ...

اره واسه دختر منم همینطوریه حتی کمر و پاهاشم زده بود اینو زدم خوب شد.اگه هم میتونی اوریاژ بخر اونو خریده بودم ۸۰ تومن ولی ایپانتن سریع تر خوب میکنه.نه متاسفانه مدام باید بزنم براش.دکتر ب من گفت پوستش خشکه مدام باید چرب شه بر اثر خشکی پوست اینطوری میشه

2740

مشکل از شیر هست حساسیت به شیر دارد نوزاد من هم همینطوری بود  به یک ممتخصص مراجعه کردم و توصیه شیر بز کرد  و من هم از یک مزرعه اطراف شهریار (مزرعه مروگل) شیر گرفتم مشکل حل شد و حتی و زن  و مدفوعش که بسیار بد بو بود درست شد . واقعا مردم خیر ندارد شیر بز بخصوص بدون بسته بندی ارگانیکش معجزه می کند . بعضی از نوزادها  حساسیت به لاکتوز دارند یا اینکه در گوارش شیر گاو یا شیر خشک  حتی شیر مادر   مشکل دارند که بهترین جایگزین شیر بز است.

سلام  نوزاد دختر  خاله من هم اینجوری بود  به یک پزشک متخصص در شیراز بیمارستان مادر کودک وزیت کرد  ایشون تجویز شیر بز  غیر بسته بندی  ارگانیک کرده بود ایشون استفاده کرد هم وزنش افزایش پیدا کرد و هم رشدخوب شد و همینطور مدفوعش که بدبود و بلغمی بود خوب شد به نظرم فقط شیر بز جواب میدهد. باید بدونید که شیر بز پرمصرف ترین نوع لبنیات در جهان است. در واقع، 65 تا 72 درصد از کل لبنیات مصرف شده در سطح جهان، شیر بز است. این تا حدودی به دلیل سهولت نگهداری از بزها در مقایسه با گاو در کشورهای در حال توسعه است، جایی که شیر بز منبع مهمی از کالری، پروتئین و چربی بخصوص برای نوزادان ، بیمارن و سالمندان است البته نه هر شیر بزی اگر در تهران زندگی می کنید شیر بز مزرعه مروگل فوق العاده است صاحبش یک دکتری است و خیلی علمی بزهاشون نگه داری می کنند. 

خانم  تست الرژی  و این مواردی که به نوزادی داید به نظر من کار ساز نیست   من بر اساس تجربه خودم از نوزادم که همچنین وضعیت داشت از شیر بز ارگانیک نه بسته بندی استفاده کردم و واقعا جواب گرفتم چرا که بر اساس مطالعاتی که من داشتم شیر بز مقدار کمی قند شیر یا همان لاکتوز دارد. از آنجایی بعضی از نوذادها حساسیت به لاکتوز دارند یا اینکه در گوارش شیر گاو مشکل دارند، شیر بز یک انتخاب قابل اعتماد برای است. در اغلب کشورها 90 درصد شیر خشک را از شیر بز تهیه می کنند، بدلیل خاصیت زیادی که برای نوزادان از جمله آلرژی به شیر گاو یا شیر خشک با منشاء گاوی و همچنین شیر بز تنها شیر حاوری ویتامین A2 که از بیماریهای التهابی شایع جلوگیری می کند. البته مسئله ای که هست گرفتن شیر بز از جائی که قابل اعتماد باشد که من مزرعه مروگل که مربوط به یک دکتر در شهریار است پیشنهاد میدهم که گوگل سرچ کنید اطلاعات می گیرد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687