2777
2789
عنوان

افسردگی

| مشاهده متن کامل بحث + 216 بازدید | 21 پست

پیش کدوم دکتر رفتی؟ من به شوهرم میگفتم منو ببر دکتر افسرده ام اما میگف نه چیزیت نیست.. اما خدگودم از دورن داغونم بیرون که میرم نمیدونم چرا دنیا قشنگ نیست تو چشام همش فکره بد میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چکار کردی خوب شدی کمکم کن

اگه تهران زندكي ميكني برو پيش دكتر باغي.خيلي خوبه.ورزش كن پياده روي.استخر.اينم بگم از ته دلت از خدا كمك بخواه.به نظرم اگر خدارو تو دلمون حس كنيم همه چي حله.برا من 56درصد بود

قبلنا ی آدمایی میدیدم میگفتن افسرده ام تو دلم میگفتم یعنی چی چی میگه اصلا درکشون نمیکردم.. الان ک دچارش شدم دیدم بدترین مرض دنیاس.. آدم سرطان بگیره ولی افسردگی نگیره.. 

[QUOTE=83845039]اگه تهران زندكي ميكني برو پيش دكتر باغي.خيلي خوبه.ورزش كن پياده روي.استخر.اينم بگم از ته دلت از خدا ...[/QUOTE اگه ایمانم بخدا نبود خیلی وقت پیشا از دست میرفتم.. قرص بهت داده؟ من اهوازم.. باید روانپزشک برم یا مغز و اعصاب؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هول های سایت

s_t_a_y | 6 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز