2789
عنوان

لباس گرفتم بیاید+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 31298 بازدید | 228 پست
۹۵

دقيقا همينو برات اوردن؟

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خریدے یا قصد دارے بخرے؟  پس چرا عکس خود لباس رو نڈاشتے؟ 

ای هیچ ،برای هیچ ، برهیچ، مپیچ ...کار خوب فقط زمانی ارزشمنده که فقط برای رضای خدا و خالصانه باشه...ما باید حتی برای تک تک کلمات در فضای مجازی اون دنیا جواب پس بدیم...

با اجازه استارتر.

خانمهای مشهدی بیان!#  

#‍مشهد،بلوار وکیل آباد،بین کوثر شمالی۴و۶پشت فضای سبزپلاک۲۲.

نمایشگاه نقاشی دوستمون# خانم الهه محمدی فر#  و‍ گروهشون ‍ ‍ ‍ 

‍ ‍ ساعت بازدید۵تا۱۰شب بازدید برای عموم رایگان.https://www.ninisite.com/user/289b6ecf-e4b7-4180-b592-187bba31c93e/sara0098

چقدر زیبا هستند انسانهایی که شبیه حرفهایشان هستند💝
خریدے یا قصد دارے بخرے؟  پس چرا عکس خود لباس رو نڈاشتے؟

خریدم یکشنبه میارن اوردن عکس خودشومیزارم

بچه که بودم یه دوست داشتم مامانش نمیزاشت بامن بگرده چون لاک میزدم حالااون با دوست پسرش میره شمال من هنوز لاک میزنم😐اگه با امضام خندیدی یه صلوات برای اینکه کارام جور بشه تا عید عروسی کنم میفرستی؟ 🥺
دقيقا همينو برات اوردن؟

هنوزنیاوردن هروقت اوردن عکسشومیزارم

بچه که بودم یه دوست داشتم مامانش نمیزاشت بامن بگرده چون لاک میزدم حالااون با دوست پسرش میره شمال من هنوز لاک میزنم😐اگه با امضام خندیدی یه صلوات برای اینکه کارام جور بشه تا عید عروسی کنم میفرستی؟ 🥺
حالا از کجا معلوم اینو برات بیارن؟

خواهرشوهرمم خرید کرده ازشون

دوست مادرشوهرمم هست

بچه که بودم یه دوست داشتم مامانش نمیزاشت بامن بگرده چون لاک میزدم حالااون با دوست پسرش میره شمال من هنوز لاک میزنم😐اگه با امضام خندیدی یه صلوات برای اینکه کارام جور بشه تا عید عروسی کنم میفرستی؟ 🥺
خوبه مبارکه اهل حجابی با شال و روسری میپوشی

باشال

بچه که بودم یه دوست داشتم مامانش نمیزاشت بامن بگرده چون لاک میزدم حالااون با دوست پسرش میره شمال من هنوز لاک میزنم😐اگه با امضام خندیدی یه صلوات برای اینکه کارام جور بشه تا عید عروسی کنم میفرستی؟ 🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز